تکمیل تجهیزات مرکز فرهنگی هنری شماره 5 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج در فرجه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان با اعلام خبر فوق گفت: اعتباری بالغ بر پانصد و شصت میلیون ریال با پیگیری و برگزاری نشست‌های چند جانبه کانون استان برای تکمیل تجهیزات مرکز فرهنگی هنری شماره 5 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج واقع در محله فرجه هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی در سخنانی افزود: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و کشف استعدادهای کودکان و نوجوان و توجه به کودکان و نوجوانان مناطق حاشیه شهر سنندج مرکز شماره 5 کانون در محله فرجه سنندج از طریق اعتبارات دفتر امور اجتماعی استانداری، به وسایل سمعی، بصری، کامپیوتر و … مجهز شد.

شیخی خاطر نشان ساخت: با پیگیری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دفتراموراجتماعی استانداری در اجرای برنامه‌های کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، این اعتبار به منظور خرید تکمیل تجهیزات به کانون پرورش فکری استان اختصاص یافت که این مبلغ پس از نیاز سنجی با خرید تجهیزات جهت استفاده ی مناطق محروم و کمتر برخوردار مرکز فرهنگی هنری کانون فرجه سنندج هزینه شد.

وی ضمن تقدیر از مدیر دفتر امور اجتماعی استان، اظهار امیدواری کرد که با همکاری و همراهی همه دستگاه ها و تداوم حمایت های سازمان امور اجتماعی ، شاهد رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار باشیم.

لازم به ذکر است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان دارای 21 ثابت و 4 کتابخانه سیار روستایی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =