کانون خراسان جنوبی امتیاز عالی را کسب کرد

بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته در سال 99 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی جایگاه عالی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با تشریح فرآیند ارزیابی دستگاه‌ها دراین باره گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی   برای اولین بار با کسب امتیاز عالی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۱۳۹۹ در گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، نیز از میان دستگاه اجرایی این گروه رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

حمیدی افزود: این امتیاز را بر اساس اجرای کامل مأموریت‌های ابلاغی در هفت شاخص عمومی اصلاح ساختار سازمانی،توسعه دولت الکترونیک، مدیریت منابع انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره وری سلامت اداری و پاسخگویی و همچنین استقرار نظام مدیریت عملکرد و در شاخص‌های اختصاصی نیز بر اساس اسناد برنامه توسعه، سیاست‌های کلی، ماموریت‌ها و وظایف دستگاه‌های اجرایی کسب کرده است.

مدیر کل کانون استان موفقیت کسب شده را نشان از همدلی و همراهی و تلاش و کوشش همه کارکنان و مربیان مراکز کانون دانست و ابراز امیدواری کرد مجموعه کانون استان با تلاش بیش از پیش در مسیر خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان مستعد استان و در جهت پیش برد اصلاح و بهبود فرآیندها گام برخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =