کد خبر: 307641
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
اختتامیه کلاس‌های تابستانه

اختتامیه کلاس‌های تابستانه با همکاری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرق استان هرمزگان (بندرجاسک، سیریک و میناب) در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ جشن شادمانه در بستر فضای مجازی با حضور مدیرکل کانون هرمزگان، معاون فرهنگی و اجرایی، کارشناسان و بیش از ۶۰ نفر از اعضا و مربیان این مراکز، به میزبانی مرکز میناب برگزار شد.

مرضیه فیروزی مسئول مرکز میناب و مجری این برنامه ضمن خوش‌آمدگویی گفت: هدف مراکز شرق استان از برگزاری جشن شادمانه، بهانه‌ای برای شروعی دیگر...ایجاد شور و نشاط و تقدیر از اعضای فعال کارگاه‌های عمومی و تخصصی فصل تابستان است.

برنامه‌های اجراشده در جشن شادمانه تلاوت قرآن توسط عضو فعال کانون جاسک محمدجواد صحرانشین،   پخش سرود ملی و سخنرانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان بود.

مدیر کل کانون هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از مربیان و اعضای مراکز شرق که با اجرای جشن شادمانه در پایان فصل تابستان ابراز خرسندی کرد و گفت: امروزه از بومی بودن می‌توان به جهانی شدن رسید؛ بنابراین به پوشش و لهجه‌ی زیبای این مناطق و به کارگیری آن‌ها در برنامه‌ها باید توجه داشت.

از برنامه‌های دیگر این جشن ارتباط تصویری با مراکز کانون پرورش فکری سیریک، کتابخانه پُستی میناب،   بندرجاسک بود.

در این ارتباط اجرای شعرخوانی توسط عضو فعال مرکز سیریک محنا آزمون، خوانش متن سپاس توسط ستایش سعدینی از کانون جاسک، اجرای نقالی توسط کوثر شهدادی عضو فعال کانون میناب، پخش کلیپ اعضا فعال کارگاه‌های آنلاین مراکز ثابت و پستی میناب، آموزش کاردستی انگشتر حصیری توسط محدثه ناصری و شعرخوانی راضیه درویشی از اعضا کتابخانه پستی میناب بود.

 در پایان از اعضا برگزیده سرود مرحله کشوری مرکز میناب و همچنین اعضا فعال کارگاه‌های آنلاین این مرکز، از طریق ارتباط تصویری با مدیرکل  و معاونت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =