کد خبر: 307662
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
نشست فصل تابستان مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان

نشست فصل تابستان مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان به‌صورت مجازی با حضور کارشناسان و مربیان آفرینش‌های هنری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، به گفته‌ی سیدرهبان مسلمی عقیلی، کارشناس هنری استان این نشست با موضوع نقد و بررسی کارگاه‌های برخط تابستان، بررسی آثار هنری ارسالی به جشنواره‌های مختلف در شش ماهه‌ی دوم سال و امور جاری در تاریخ ۲۷ شهریور و در بستر فضای مجازی برگزار شد.

مسلمی عقیلی ابتدا آسیب‌شناسی، نقاط قوت و ضعف کارگاه‌های برخط در فصل تابستان را بررسی و عنوان کرد:  یکی از مواردی که حائز اهمیت است شناسنامه‌ی کارگاه و ارتباط کلامی بچه‌ها با مدرسان می‌باشد و مربیان محترم حتما در گروه‌های مجازی هماهنگی‌های قبلی را با اعضا انجام دهند.

وی توجه به ویدئوهایی که توسط همکاران جهت معرفی کارگاه به مخاطبان معرفی می‌شود را یکی از نمونه‌های اینکار دانست که می‌تواند تاثیرگذاری به‌سزایی داشته باشد.

در ادامه مارال صیادچی، رابط هنری مراکز فرهنگی هنری، به تجزیه و تحلیل آثاری که برای فراخوان‌های هنری در شش ماه اول سال ارسال شده بود، پرداخت و نکات فنی مانند ترکیب‌بندی رنگ، کیفیت ملزومات و ... را در خصوص آثار نقاشی عنوان کرد.

محمدحسین منتظری، کارشناس مسوول آفرینش‌های فرهنگی‌هنری نیز مواردی را در خصوص کیفیت آثار هنری در کارگاه‌های برخط عنوان کرد.

در پایان تمامی مربیان هنری با بیان مسائل و چالش‌های بخش تجسمی موضوعات خود را عنوان و مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

دومین نشست فصل تابستان مربیان هنری کانون پرورش فکری گلستان به‌صورت مجازی در تاریخ ۲۷ شهریور با حضور کارشناسان و مربیان آفرینش‌های هنری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =