گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان

به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، میزبان اعضای کودک و نوجوان به دو صورت حضوری و مجازی بودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان مراکز فرهنگی‌هنری کانون این استان همزمان با فرارسیدن چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس و پاسداشت مقام شامخ رزمندگان و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی اقدام به اجرای برنامه‌های متنوعی به صورت مجازی و حضور کردند.
 مرکز فرهنگی هنری مریانج:
برگزاری یادواره شهید شاخص استان سردار شهید علیرضا حاجی بابایی و شرکت در مراسم میهمانی لاله‌ها.
 ‏مرکز شماره ۱ ملایر:
 اجرای ویژه برنامه نشست ادبی با نام «گپ» و با موضوع «دفاع مقدس در آیینه شعر شهریار» با حضور ۵۰ نفر از مربیان و اعضاء کارگاه ادبی.
‏مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ نهاوند:
اجرای ویژه برنامه «نسل سلیمانی‌ها» با همکاری مدرسه ابتدایی راه‌روشن و با حضور فعال ۵۲ نفر در فضای مجازی و هم‌چنین اجرای ویژه برنامه «روایت پروانه‌ها» با حضور در مدرسه ابتدایی سهیل و اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان کلاس اولی و اهدای هدیه به ۱۵ دانش آموز
مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان رزن:
حضور در گلزار شهدای این شهر و غبار روبی مزار شهدا و دیدار با مادر شهید یدالله توسلی و تجلیل از مادر این شهید بزرگوار.
مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ نهاوند:
حضور مربیان به همراه تعداد محدودی از اعضای نوجوان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مزار شهدای این شهر و گرامی‌داشت یاد و خاطره زنان شهیده نهاوند.
مرکز فرهنگی هنری شهرستان فامنین:
حضور در مراسم غبار روبی مزار شهدا به همراه فرماندار و مسئولین محلی شهرستان، و اجرای سرود زیبا با موضوع دفاع مقدس و عطرافشانی قبور مطهر شهدا. در این برنامه فرماندار شهرستان علاوه بر تشکر و سپاس از کانون فامنین، از هنرنمایی اعضای نوجوان کانون قدردانی کرد.
لازم به ذکر است دیگر مراکز فرهنگی و هنری این استان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در فضای مجازی، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =