درخشش شاعران نوجوان چهارمحال و بختیاری در مهرواره‌ی شعر آفرینش کشوری

شاعران نوجوان کانون استان چهارمحال و بختیاری در سومین مهرواره‌ی شعر آفرینش برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان چهارمحال و بختیاری، از میان نزدیک به ۹۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه سومین مهرواره شعر آفرینش از سراسر کشور و پس از دو مرحله داوری ۹۰ نفر از اعضای انجمن‌های شاعران کانون کشور در دو گروه سنی نوجوان و ارشد به مرحله‌ی نهایی راه یافتند که مینا امانی و غزل علی‌بیگی از شاعران نوجوان کانون استان چهارمحال و بختیاری  به عنوان برگزیدگان مهرواره شناخته شدند.

این دو عضو برگزیده در مجموعه نشست‌های انجمن شاعران نوجوان  کانون استان به رشد و شکوفایی رسیده‌اند و با شرکت در این رویداد ادبی آثار خلاق خود را در قالب شعر ارائه کردند.
بر اساس این خبر، که همزمان با روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی منتشر شد؛ همانند مهرواره‌های گذشته قرار است آثار برگزیدگان در مجموعه‌ای از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.

یادآوری می‌شود همانند دوره‌ی دوم این مهرواره، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، اختتامیه به شکل غیر حضوری برگزار خواهد شد اما به‌ زودی برای برگزیدگان، کارگاه‌های تخصصی نقد و بررسی شعر به شکل مجازی از سوی داوران مرحله پایانی مهرواره تشکیل می‌شود و لوح‌تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز در هفته‌های آینده به استان‌ها ارسال خواهد شد.

قابل ذکر است داوری این دوره از مهرواره را حسین تولایی، حسین دهلوی و مریم اسلامی به عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =