کد خبر: 307792
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
بازدید 350
آیین اختتامیه فراخوان محرم ۱۴۰۰ برگزار شد

همزمان با برگزاری اختتامیه فراخوان محرم ۱۴۰۰ به صورت مجازی و حضوری با رعایت شیوه‌های بهداشتی، اسامی برگزیدگان این مسابقه اعلام شد.

همزمان با برگزاری اختتامیه فراخوان محرم ۱۴۰۰ به صورت  مجازی و حضوری با رعایت شیوه‌های بهداشتی، اسامی برگزیدگان این مسابقه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، با پایان داوری فراخوان استانی محرم ۱۴۰۰ که به مناسبت ایام محرم و سفر منتشر شده بود، آیین اختتامیه این مسابقه با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی‌اجرایی، کارشناسان، اعضای کانون و خانواده‌ها، رییس شورای شهر، شهردار و جمعی از مسوولین شهرستانی بندرگز برگزار و اسامی برگزیدگان آن اعلام شد.

مدیرکل کانون گلستان در ابتدای این برنامه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین، یاد و خاطره علی لندی، نوجوان ایذه‌ای را گرامی‌داشت و گفت: این نوجوان کشورمان، پس از وقوع آتش‌سوزی، شجاعانه برای نجات جان دو زن، از جان خود گذشت.

محبوبه رجب نسب با تقدیر از دست‌اندرکاران این مسابقه، هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ حسینی (ع) دانست و گفت: در این مسابقه موضوعاتی از قبیل ثبت لحظات پرشور عزاداری، آئین ها، سنت‌ها، نماز ظهر عاشورا، عفاف و حجاب در مراسم‌ها، کمک و همکاری مردم در برگزاری مراسم ها، عزاداری کودکان و نوجوانان، مشارکت و همدلی مردم در رعایت اصول بهداشتی در ارتباط با عزاداری حسینی(ع) انجام شد.

در ادامه وحید کیانی، مدیرکل کانون خوزستان با حضور نلفنی در برنامه، درگذشت علی لندی، نوجوان ایذه‌ای را تسلیت گفت و اظهار داشت: درگذشت شهادت گونه‌ی نوجوان جرات‌مند و قهرمان، علی لندی و تلاش بی دریغ او برای نجات جان دو شهروند ایذه‌ای حماسه‌ای جاودان رقم زد که تا همیشه در باور تاریخ ماندگار خواهد ماند.

جعفر رضایی، شهردار شهر بندرگز نیز ضمن قدردانی از زحمات مسوول مرکز فرهنگی هنری این شهر، از حمایت همه‌ جانبه‌ی مجموعه شهرداری از فعالیت‌های ارزشمند کانون خبر داد.

فاطمه ریاحی، مسوول مرکز فرهنگی هنری بندرگز هم در خصوص نحوه برگزاری این فراخوان و اقدامات صورت گرفته توضیحاتی را برای حاضرین شرح داد.

سرودخوانی اعضای پسر و دختر مرکز، دکلمه‌خوانی، خاطره‌گویی جانباز ۸ سال دفاع مقدس، پخش نماهنگ و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه محرم ۱۴۰۰ بود.

اسامی برگزیدگان فراخوان محرم ۱۴۰۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =