درخشش اعضای کانون کهگیلویه و بویراحمد درجشنواره "اسوه‌های صبر و مقاومت"

اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد درنهمین جشنواره "اسوه‌های صبر و مقاومت " خوش‌ درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کهگیلویه و بویراحمد، این جشنواره استانی هم‌زمان با هفته دفاع مقدس از سوی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و درسایه همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و ... برگزارشد.

بهره‌گیری خلاقانه از فرصت‌ها و استفاده هدف‌مند از ابزار هنر برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثارو شهادت، از شاخصه‌های این جشنواره به‌شمارمی‌رفت و اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارسال  ۱۱۶ اثر نقاشی و ۴۰ اثر ادبی، حضوری موثر در این رویداد فرهنگی هنری و ادبی داشتند.

برهمین اساس، «سید طاها حسین پور، امیرماهان رحمتی ومهسا بادام فیروزاز یاسوج » و «امیرحسین محمدیان از سی سخت» ، «سارا مزرعه فرد و راحله خادمی از باشت» ، « پردیس رست از کبکیان » ، « سید طاها خالقی فرد از لنده » و« مهدیه گوهرگانی از گچساران » در بخش نقاشی ،عنوان برگزیده را از آن‌خودکردند.

«سید عارف مرتضوی پور از لنده» و« اوستا صناعی مقدم و زهره موسوی از یاسوج » و «ژاله جمشیدیان از سی سخت» توانستند در بخش ادبی( شعر وخاطره نویسی) مقام های برگزیده نهمین جشنواره " اسوه‌های صبر و مقاومت" را کسب کنند.

آیین معرفی و قدردانی از برگزیدگان این جشنواره که دربخش‌های نقاشی کودک، شعر و خاطره نویسی صورت‌گرفت، روزیکشنبه ، چهار مهر ۱۴۰۰ در سالن شهداء برگزارشد که از مجموع ۱۸ برگزیده این جشنواره کانون ۱۳ عضو  برگزیده را به خود اختصاص  داد که  با اهدای لوح‌سپاس و جایزه تجلیل ‌شدند.

نادیا صداقت ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در این مراسم ضمن تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی ایثار و شهادت و رسالت افراد جامعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر دستگاه‌های همراه را برای تولید آثار فاخر در حوزه کودک و نوجوان مهم ارزیابی‌کرد و همراهی خانواده‌ها و گفتمان‌های صمیمانه در این راستا را یک اولویت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =