نشست توجیهی جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در مرکز فرهنگی و هنری کانون فردوس برگزار شد

همزمان با برگزاری یازدهمین دوره جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و با هدف اطلاع رسانی و مشارکت‌ کودکان ونوجوانان، رئیس اداره کتاب‌خانه های عمومی شهرستان فردوس با حضور در مرکز فرهنگی و هنری کانون به تشریح بخش‌های مختلف این جشنواره پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، در این نشست ملیحه اسدی رئیس اداره کتاب‌خانه های عمومی شهرستان فردوس، با حضور در جمع اعضای و مربیان این مرکز، بخش‌های مختلف یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را تشریح و بر مشارکت حداکثری کودکان و نوجوانان این مرکز تاکید کرد.

در ادامه خانم  اشرف دباغ ، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز فردوس نیز با ارایه گزارشی از اقدامات این مرکز در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، ضمن ارج نهادن به فرهنگ کتاب‌خوانی رضوی و گسترش آن از طریق برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی بویژه در بین کودکان و نوجوانان نسبت به اطلاع رسانی و مشارکت هر چه بیشتر اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فردوس قول مساعدت و همکاری داد.

در پایان این نشست ، فاطمه صالح نیا، کتاب‌دار کتاب‌خانه عمومی فردوس ، به معرفی منابع بخش کودک و نوجوان پرداخت و مراحل ثبت نام و شرکت در هر بخش از جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را برای اعضا و مربیان تشریح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =