نشست راهبردی مدیرکل کانون قزوین با معاونان آموزش و پرورش استان

در راستای ارتقای اطلاع رسانی فعالیت‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌های کانون و کانون زبان به جامعه هدف، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین  در نشستی با معاونان آموزش و پرورش استان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 4 مهر 1400، با هماهنگی کانون، نشستی راهبردی در دفتر معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان برای رایزنی در زمینه همکاری‌های بیشتر برگزار شد.

در این نشست«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان قزوین با «توفیق محمدحسینی» معاون آموزش متوسطه و «حسن رحیم‌خانی»معاون فرهنگی و پرورش آموزش و پرورش به رایزنی پرداخت.

    در آغاز مدیرکل کانون استان قزوین با اشاره به نشست قبلی رییس کانون زبان ایران با مدیرکل آموزش و پرورش استان و توافق‌های انجام شده در زمینه همکاری های بیشتر، از برگزاری دوره آموزشی دبیران زبان توسط کانون زبان به عنوان اولین قدم اجرایی شدن این همکاری نام برد و پیگیر اجرای تعهدات آموزش و پرورش شد.

در ادامه مدیرکل کانون با معرفی و برشماری فعالیت‌ها، کارگاه‌ها و برنامه‌های متنوع کانون و تبیین اثرگذاری آنها در افزایش آگاهی، توانمندی، اعتماد به‌نفس و سطح شور و نشاط در دانش‌آموزان خواستار همکاری بیشتر آموزش و پرورش با کانون برای اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها و افزایش سطح برخورداری دانش‌آموزان به عنوان بخش قابل توجهی از جامعه هدف کانون شد.

   وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های مجازی موفق کانون در دو سال اخیر، درباره استفاده از فضای پیام رسان«شاد» آموزش و پرورش برای معرفی بیشتر کانون پیشنهاداتی مطرح کرد.

درادامه معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش با تاکید بر اثرگذاری فعالیت‌های کانون بر رفع فقر مهارتی و کتابخوانی در قشر مخاطب از جمله دانش‌آموزان، در زمینه انتشار محتواهای تولیدی و منابع اطلاع رسانی کانون در فضای شاد قول مساعد داد.

در این نشست معاون متوسطه آموزش و پرورش هم با بیان راهکارهایی برای افزایش همکاری کانون با مدارس، این مشارکت را برای هردو مجموعه سودمند و اثرگذار دانست.

گفتگو و رایزنی برای آغاز این همکاری از روز جهانی کودک و برگزاری جشنواره‌های مشارکتی از موارد دیگری بود که در این نشست مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =