«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»، شعار هفته ملی کودک

ویژه برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۰ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابوالقاسم سلیمانی دبیر هفته ملی کودک با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی شعارهای پیشنهادی هفته ملی کودک از سوی سازمان‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، این شعار برای برنامه‌های «روز جهانی و هفته ملی کودک» انتخاب شد. او توضیح داد که ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک طی روزهای  ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در سراسر کشور به‌صورت مجازی و حضوری اجرا خواهد شد.
به‌گفته‌ی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تکیه بر شادیِ، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه است که برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی متنوع با اهداف این رویداد تعریف شده و فراهم‌آوردن زمینه‌هایی برای ایجای فضای شاد و با نشاط بخشی از رویکردهای اصلی این برنامه فرهنگی خواهد بود.
سلیمانی افزود: در این هفته تمام استان‌های کشور با همراهی نهادها و سازمان‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و آگاهی‌بخشی درباره مسایل و نیازهای کودکان تدارک دیده‌اند.
دبیر هفته ملی کودک ادامه داد: بر همین اساس با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور، بیشتر برنامه‌های این هفته به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
یادآوری می‌شود اسامی روزهای هفته ملی کودک و ویژه‌برنامه‌های روز جهانی کودک نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =