برگزاری ۸ کارگاه مجازی توسط انجمن‌های تخصصی کانون آذربایجان غربی در شهریور ۱۴۰۰

هشت کارگاه مجازی توسط انجمن‌های ادبی، هنرهای نمایشی و عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، نشست‌های انجمن‌های تخصصی کانون استان طی شهریور ۱۴۰۰ در بستر فضای مجازی و با حضور مدرسان و پژوهشگران بومی و غیر بومی برگزار شد.

بر این اساس، انجمن ادبی کانون استان، چهار جلسه مجازی شعر و داستان را با حضور مژگان بابامرندی، مهدی مردانی، میثم متاجی و محسن حسینی شاعران و نویسندگان کشوری حوزه کودک و نوجوان با موضوع‌های نثر معیار، طرح داستان، زبان شعر و شعر سپید برگزار کرد.

همچنین دو کارگاه «مثلث نوردهی» ویژه پسران و «عکاسی صحنه‌آرایی» ویژه دختران با حضور معصومه آقایی کارشناس ارشد عکاسی توسط انجمن عکاسان نوجوان کانون استان برگزار شد.

انجمن هنرهای نمایشی کانون استان نیز با حضور شادی پاکزاد اقدام به برگزاری دو کارگاه مجازی با عنوان «نگاهی به تن‌پوش و ماسک در باله‌ی سه‌گانه» ویژه پسران و «نقد اثر نمایش عروسکی از منظر زیبایی شناسی» ویژه دختران کرد.

یادآوری می شود، در حال حاضر پنج انجمن تخصصی قصه‌گویی، ادبی، هنرهای نمایشی، سرود و عکاسی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی فعالیت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =