کد خبر: 307875
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
بازدید 407
«نشان سرفرازی» مراکز فرهنگی گرگان در هفته دفاع مقدس

آیین اختتامیه مجازی فراخوان فرهنگی‌هنری و ادبی«نشان سرفرازی» که به همت مراکز ‌کانون پرورش فکری گرگان منتشر شده بود، همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی‌هنری گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در آستانه هفته‌ی دفاع مقدس مراکز فرهنگی هنری کانون گرگان، اقدام به انتشار فراخوانی با عنوان«نشان سرفرازی» با هدف آشناسازی اعضای کودک و نوجوان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و باورهای انقلاب اسلامی و در قالب دو بخش ادبی شعر و داستان و هنری ساخت لاله با خلاقیت و تکنیک آزاد کردند که اختتامیه مجازی آن در این هفته به میزبانی مجتمع گرگان و با حضور مدیرکل، کارشناسان، مربیان و اعضای کانون برگزار شد.

مدیرکل کانون در سخنانی کوتاه در این برنامه، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به بیان خاطره‌‍گویی پرداخت و از مراتب، درجات عالی معنوی، اخلاقی، شجاعت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس گفت. وی اشاره کرد شهدا  با ایثار و از خود گذشتگی از جانشان گذشتند تا به دیگران جان ببخشند و این حد از ایثار ممکن نیست مگر برای کسانی که به درجات بالای معنویت و انسانیت رسیدند.

مجبوبه رجب نسب عنوان کرد که بچه‌های امروزی هم می‌توانند با الگوبرداری از نوجوانان حاضر در دفاع مقدس جریان‌ساز بوده و نقش مهمی را در توسعه و پیشرفت کشورمان داشته باشند.

پخش سخنان مقام معظم رهبری با موضوع اینکه«چرا شهدا به جنگ رفتند؟»، اجرای نماهنگ معرفی کتاب لک‌لک‌ها بر بام با اجرای سایه تکاورصیاد مربی هنری کانون گرگان و اعضای مرکز تخصصی انیمیشن مجتمع، خاطره‌گویی ایثارگر«ابوالقاسم سیدین» همکار کانونی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این اختتامیه بود.

خوانش بیانیه هیات داوران توسط معصومه شهریاری، مربی ادبی کانون گرگان و اعلام نتایج مسابقه، پایان بخش این ویژه برنامه بود.

اسامی برگزیدگان فراخوان فرهنگی‌هنری و ادبی«نشان سرفرازی»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =