آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید کانون زبان ایران مرکز گلستان

با حضور رییس‌ کانون زبان ایران، مدیران استانی و شهرستانی، آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست کانون زبان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این مراسم با حضور غلام‌رضا کیانی رییس کانون زبان ایران، محبوبه رجب نسب، مدیر کل کانون، احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش، نوید ثنایی رئیس دانشگاه فرهنگیان، محبوبه کشیری رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان، بهجت تربتی نژاد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان، دیگر مسوولان استانی و هم‌چنین مدرسان و مسوولان مراکز آموزشی زبان در مجتمع فرهنگی هنری گرگان برگزار شد.

غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران

مهمترین بخش سفر سه روزه‌ی رییس کانون زبان ایران به استان گلستان بازدید از تمامی مراکز آموزشی کانون زبان سطح استان،  نشست صمیمانه با مدرسان، کارکنان و جلسه‌ی پرسش و پاسخ با آنها بود که در آن مدرسان مشکلات و پیشنهادات خود را برای رییس کانون زبان  مطرح و غلامرضا کیانی نیز راهکارهای برون رفت، تحلیل وضعیت موجود و برنامه‌های پیش رو بهره را برای آنها تشریح کرد.

رییس کانون زبان ایران در آیین تکریم و معارفه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم به‌صورت حضوری، از زحمات و خدمات امیرحسین غریب در دوره مدیریت کانون زبان استان و حمایت‌های مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در جهت پیشبرد اهداف مشترک تقدیر و تشکر کرد.

غلام‌رضا کیانی با تشریح روند انتخاب سرپرست جدید کانون زبان، از وی به‌عنوان فردی پرتلاش نام برد که با حمایت همه‌ جانبه‌‍ی مدرسان و مسوولین می‌تواند به روند رو به رشد کانون زبان استان کمک شایانی داشته باشد.

وی با اشاره به شعار« ایران برای کانون، کانون برای ایران»، گفت: کانون زبان ایران می‌تواند منشا کانون محبت، صمیمیت، تربیت و فرهنگ باشد، اگر همه ‌با هم برای برای ارتقای آن تلاش کنند و به کلمه‌ی ما می‌توانیم در این حوزه معنا ببخشیم.

کیانی ادامه داد: اگر هدف ما کانون برای ایران و ایران برای کانون باشد و در تربیت نسل آینده‌ساز ایران موفق عمل می کنیم و اراده‌ و انگیزه ی ما بسیار بیشتر می شود.

مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: اگر مانند نسل دفاع مقدس با اتحاد، اعتماد و تلاش بسیار کار کنیم و آموزش اصولی را اصل قرار دهیم، با استعدادهای ارزشمندی که در کودکان و نوجوانان و مردم ما نهفته است، می‌توانیم تبدیل به یکی از قطب‌های آموزش زبان در منطقه شویم.

او در ادامه صحبت‌های خود به تصویب سند راهبردی کانون زبان ایران در هیئت مدیره کانون اشاره کرد و با تشریح برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت آنرا مرجع عمل‌گرایی در کانون زبان ایران دانست.

پرسش و پاسخ با مدرسان حاضر در این مراسم، تشریح وضعیت موجود در کانون زبان، بررسی مشکلات موجود، ارزیابی وضعیت کانون زبان استان گلستان و ترسیم افق پیش رو از جمله صحبت‌های دیگر غلامرضا کیانی در این مراسم بود.

محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان

در ابتدای این مراسم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، ضمن خیر مقدم به رییس کانون زبان ایران و حاضرین، از تلاش‌های امیرحسین غریب مدیر پیشین کانون زبان استان تقدیر کرد و برای مدیر جدید این مجموعه آموزشی در گلستان آرزوی موفقیت نمود.

محبوبه رجب نسب، کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری را مجموعه‌ای یکپارچه و منسجم دانست و افزود: گسترش دامنه مخاطبان و اعتماد مردم به مجموعه کانون زبان به واسطه قدمت طولانی وبنیه علمی این مجموعه آموزشی است که باید امانت‌دار این اعتماد باشیم.

وی اظهار داشت: گلستان می‌‎تواند یکی از قطب‌های کانون زبان باشد، چراکه دارای پتانسیل بالایی است و دارای ارزشمندترین سرمایه، یعنی نیروی انسانی مجرب است.

وی اشاره کرد تعامل اثر بخش کانون زبان و کانون پرورش می تواند در هم‌افزایی خدمات نقش بسزایی داشته باشد.

در بخشی از این مراسم احسان گوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و بر حمایت و همکاری همه‌ جانبه‌ی مجموعه آموزش و پرورش از کانون زبان استان گلستان تاکید کرد.

امیرحسین غریب، مدیر پیشین کانون زبان استان گلستان

در این آیین همچنین امیرحسین غریب مدیر پیشین کانون زبان استان گلستان به ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریتی پرداخت و برای سرپرست کانون زبان آرزوی موفقیت کرد.

هادی رحیم پور، سرپرست کانون زبان استان گلستان

سپس سرپرست جدید کانون زبان هادی رحیم پور نیز برنامه‌های پیش‌روی خود را ارائه نمود و بر ضرورت بهره‌مندی موثر از توانمندی‌های درون کانونی و توسعه‌ی تعاملات برون سازمانی تاکید کرد.

در انتها نیز حکم انتصاب هادی رحیم پور به‌عنوان سرپرست جدید کانون زبان استان گلستان توسط رییس کانون زبان ایران به وی اهدا و با اهدای لوح تقدیر از زحمات امیرحسین غریب مدیر پیشین این کانون قدردانی شد.

گفتنی‌است غلامرضا کیانی، رئیس کانون زبان ایران از شعبات مراکز آموزشی کانون زبان استان گلستان و همچنینی بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری گرگان بازدید کرد.

آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه سرپرست جدید کانون زبان ایران مرکز گلستان با حضور رییس‌ کانون زبان ایران، مدیران استانی و شهرستانی، ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در مجتمع فرهنگی هنری گرگان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =