خوانش بیانیه روز جهانی کودک در نماز جمعه شهرستان‌های گلستان

تعدادی از اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری گالیکش، رامیان و بندرگز به نمایندگی از تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی بیانیه روز جهانی کودک را در مصلی شهر خود قرائت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، هم‌زمان با روز جهانی کودک که با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی نام گذاری شده است، نازنین زهرا تولی، علی رجبلو و سید امیر مهدوی به ترتیب اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری گالیکش، رامیان و بندرگز به نمایندگی از تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی بیانیه روز جهانی کودک را در مصلی نماز جمعه شهر خود قرائت کرده و نماز گزاران با آگاهی بیشتر از حق و حقوق کودکان و نوجوانان مشغول عبادت شدند.

گفتنی است در بخشی از این بیانیه آمده است:

ما کودکان ایران به همه کودکان دنیا سلام می‌کنیم، ما همان‌هایی هستیم که به قول بزرگترها شیرینی زندگی‌شان هستیم و در حرفهایشان آرزو دارند ما همیشه شاد باشیم و هیچ چیز رویا و دنیای ما را خط خطی نکند. اما دنیای ما وقتی خط خطی می‌شود که بزرگترها به ما توجه نکنند و خنده‌های ما کمرنگ شود.

ما همه را دوست داریم و می‌خواهیم بین آدمها و کشورها هیچ‌وقت جنگ و دعوا نباشد.

ما آشتی را دوست داریم. محبت و شادی را، هدیه دادن و هدیه گرفتن را، لبخند زدن به یکدیگر را، صلح و دوستی را. ما می‌خواهیم همه با چهره خندان، شبیه هم باشند.

ما دلمان می‌خواهد …

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =