معرفی برترین‌های ایده‌آزاد اسباب‌بازی در هفته‌ ملی کودک

ایده‌های منتخب چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته‌ ملی کودک و در روز ۲۱ مهر معرفی می‌شوند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، براساس فراخوان مسوولان این رویداد، علاقه‌مندان برای تعامل‌ بیشتر با ارائه‌دهندگان این ایده‌ها می‌توانند پس از ثبت‌نام از طریق صفحه‌ اینستاگرام رویداد ایده‌آزاد، در جلسه‌ مجازی اسکای‌روم این برنامه حضور فعال‌تری داشته باشند.

این برنامه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ روز چهارشنبه ۲۱ مهر با برپایی نمایشگاهی از۳۰ ایده‌ برتر در فضای باز چارسو پردیس آفرینش کانون در خیابان حجاب تهران کار خود را آغاز خواهد کرد. در ادامه و از ساعت ۱۴ تا ۱۷ نیز ۱۲ ایده‌پرداز برگزیده این رویداد در سالن غدیر این مرکز به ارائه ایده‌ها و طرح‌های خود خواهند پرداخت.

این برنامه همزمان با هفته‌ ملی کودک در روز چهارشنبه ۲۱ مهربه‌صورت زنده از صفحه‌ رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی @kanoonparvaresh و صفحه رسمی رویداد ملی ایده‌آزاد به نشانی @ideaazad در اینستاگرام و کانال رویداد در آپارات پخش خواهد شد.

آیدین مهدی‌زاده‌تهرانی دبیر چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی درباره‌ این برنامه گفت: خوشبختانه کیفیت ایده‌های منتخب و برگزیده‌ چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی از تنوع بسیار خوبی برخوردار است و امیدواریم به‌زودی شاهد تولید این طرح‌ها از سوی تولیدکنندگان ایرانی باشیم.

امسال برای اولین‌بار این رویداد در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود و از پژوهشگران و تولیدکنندگان کشورهای مختلفی چون آلمان، انگلستان، ایتالیا، لهستان، فرانسه و هندوستان به صورت برخط حضور خواهند داشت. در همین حال، گروه ایده‌پردازی از کشور هندوستان نیز ایده‌ی خود را در این رویداد ارائه خواهند کرد.

ویژه‌برنامه ارایه ایده‌های چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی از ساعت ۱۲ تا ۱۷ چهارشنبه ۲۱ مهر در پردیس آفرینش‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهریادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در سراسر کشور در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =