حضور مربیان هنری کانون در جشنواره‌ی نقاشی آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی  به کودکان

جمعی از مربیان هنری کانون البرز به عنوان داور در جشنواره‌ی نقاشی آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان حضور یافتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، این برنامه از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با همکاری شورای اسلامی شهر، پلیس راهور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، روز یک‌شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ با هدف آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان  در قالب فعالیت جذاب نقاشی برگزار شد.

لازم به توضیح است این روز در روزشمار هفته‌ی ملی کودک سال ۱۴۰۰ با عنوان روز« کودک، خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی » نام‌ گذاری شده بود .

بر همین اساس فاطمه نظری‌پور، ماندانا مهرپور ابراکی و مرضیه رضازاده محبوب  از مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از ساعت ۹ تا ۱۱ با حضور در باشگاه میلاد شهرداری کرج واقع در جهانشهر ضمن راهنمایی کودکان شرکت کننده در مسابقه آثار این عزیزان را داوری کردند.

گفتنی است محمدرضا  احمدی نژاد، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج و جمعی از همکاران پلیس راهور کرج نیز در این برنامه حضور داشتند.

گزارش تصویری

گفتنی است فعالیت های ویژه‌ی هفته‌ی ملی کودک سال ۱۴۰۰ از ۱۶ تا ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور با شعار«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» یادواره‌ی شهید علی لندی، نوجوان فداکار ایذه‌ای  در حال برگزاری است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =