کودکان حاشیه شهر سنندج از برنامه‌های هفته ملی کودک بهره‌مند شدند

به مناسبت هفته ملی کودک مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج با حضور در میان کودکان و نوجوانان مناطق نایسر و ننله سنندج به اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ادبی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مربیان مراکز سنندج در قالب یک تیم با همکاری تسهیل گری نایسر و ننله سنندج با حضور در میان کودکان این مناطق ضمن آشنایی دانش آموزان با فعالیت های کانون و جذب آنان به اجرای قصه گویی، معرفی کتاب، مسابقه و اهدای نامه های مکاتبه‌ای پرداختند.

در این برنامه مدیر کل کانون استان کردستان ضمن تبریک این هفته به کودکان و نوجوانان شرکت کننده در برنامه گفت: کودکان ارزشمندترین سرمایه ی ملی هر جامعه ای محسوب می شوند و ما امانت داران این هدیه های الهی هستیم و این هفته فرصت مناسبی است برای بیشتر دیده شدن کودکان

سهیلا شیخی همچنین افزود: ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی و روزجهانی کودک از 16 تا 22 مهرماه جاری با روزشمار کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی»، «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» برگزار می گردد.

بنا بر این گزارش، در ادامه دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه در کارگاه های نقاشی لبخند روی ماسک و کارگاه کاغذ و تا شرکت کردند که در پایان به آثار برتر کارگاههای برگزار شده جوایزی اهدا شد.

در ادامه گزارش آمده است، توجه به کودکان و نوجوانان حاشیه شهرها و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین آنها و معرفی کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این برنامه‌ و در این هفته مدنظر قرار گرفت و این برنامه که در دیگر مناطق حاشیه شهر سنندج برگزار میگردد .

 این گزارش می افزاید: این برنامه و کارگاهها بسیار مورد استقبال این کودکان قرار گرفت و با اشتیاق در کارگاهها شرکت می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =