کد خبر: 308384
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰
بازدید 139
حال خوش زندگی در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان

در سومین روز از هفته ملی کودک که با نام «خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی» نام گرفته است، مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان با اجرای نشست «حال خوش زندگی» میزبان اعضا و والدین آنها در مدارس و مراکز خود بودند.

 در سومین روز از هفته ملی کودک که با نام «خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی» نام گرفته است، مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان با اجرای نشست «حال خوش زندگی» میزبان اعضا و والدین آنها در مدارس و مراکز خود بودند.
گفتنی است مدیرکل کانون استان در اولین ساعات روز، میهمان خانه‌های هم استانی‌ها در برنامه «صبح عالی» سیمای مرکز همدان بود و علاوه بر تبریک روز ملی کودک به همه کودکان و نوجوانان استان، به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.

• ‏مرکز فرهنگی‌هنری شماره  ۴ همدان علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع در سامانه شاد، به همراه یکی از فرماندهان نیروی انتظامی منطقه و کارشناس خانواده، در نشستی با موضوع «پیشگیری از بزهکاری و اعتیاد فرزندان» میزبان ۲۰ نفر از مادران در حیاط آموزشگاه شکوفا بود. 

• ‏مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ ملایر، نشست حال خوش زندگی را با حضور غلامرضا بکتاش در سامانه آموزش و پرورش برای ۴۰ نفر از دانش آموزان مدرسه غیر دولتی بهار برگزار کرد.
• ‏مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ نهاوند، با اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «مهارت‌های زندگی» میزبان ۱۳ کودک بود.
• ‏مرکز فرهنگی‌هنری شهر بهار با همکاری شهرداری اقدام به برگزاری نشستی با حضور کارشناس تغذیه برای ۳۰ دانش‌آموز کرد. هم‌چنین در برنامه‌ای دیگر با حضور در شهرداری این شهر ضمن قرائت متنی در  ‏حضور شهردار، یکی از اعضا برای ساعتی جایگزین شهردار شهر بهار شد.
• ‏مرکز فرهنگی‌هنری فیروزان، با برگزاری نشست تربیتی با موضوع «مهارت‌های فرزندپروری و اختلالات رفتاری کودکان» میزبان مادران اعضا بود.
• ‏مرکز فرهنگی‌هنری ازندریان، با اجرای برنامه‌ای شاد، میزبان ۶۰ نفر از دانش‌آموزان دختر آموزشگاه شهید مطهری این شهر بود.
• ‏ کتابخانه سیار روستایی بهار و نهاوند با حضور در روستاهای تحت پوشش و برگزاری جنگ شادی به اجرای برنامه‌های متنوع دیگر پرداختند و روز خوشی را برای کودکان روستا رقم زدند.
 ‏ شایان ذکر است، در این روز مراکز فرهنگی‌هنری استان میزبان والدین و اعضا در برنامه «حال خوش زندگی» به دو شکل حضوری و مجازی بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =