آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی پاییز ۱۴۰۰ کانون خوزستان

معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی مجازی پاییز ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، این کارگاه‌ها در سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

بر اساس این خبر کارگاه‌های خوشنویسی، سفال‌گری، کاغذتا، پویانمایی، عکاسی، نقاشی، بازی و سرگرمی، ساخت عروسک نمایشی، شعر و قصه، شاهنامه‌خوانی، نجوم، نمایش خلاق و... عنوان برخی از این کارگاه‌های پیش‌بینی‌ شده برای دوره پاییز کودکان و نوجوانان خوزستانی است.

بر همین اساس علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند برای شرکت در این کارگاه‌ها تا روز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰ در پایگاه مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir ثبت‌نام کنند.

این کارگاه‌ها از یکم آبان آغاز خواهند شد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان می‌شوند.

یادآوری می‌شود؛ این کارگاه‌ها به‌صورت برخط (آنلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از عنوان و اسامی کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و مهارت‌های زندگی کانون استان خوزستان می‌توانند به پایگاه مجازی کانون به نشانی khz.kpf.ir کانون مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =