پیام تبریک رییس جشنواره بین‌المللی فیلم داکا بنگلادش

رییس جشنواره بین‌المللی فیلم داکا از کشور بنگلادش با صدور پیامی تصویری خطاب به کودکان ایرانی، مناسبت هفته ملی کودک را بهانه‌ای قرار داده تا با ذکر کودکی خود، از بچه‌ها بخواهد که فیلم‌های خوب ببینند، تا بیشتر فکر کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی وامور بین‌الملل کانون، درحالی از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ به عنوان هفته ملی کودک در ایران جشن گرفته می‌شود که احمدجمال مصطفی، رییس جشنواره بین‌المللی فیلم داکا از کشور بنگلادش به همراه تعداد دیگری از مسوولان جشنواره‌های هنری بین‌المللی، این رویداد را ستایش کرده و با صدور پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به کودکان ایرانی تبریک گفته‌اند.

متن پیام جمال مصطفی به این شرح است:

من احمدجمال مصطفی، رییس جشنواره بین‌المللی فیلم داکا از کشور بنگلادش هستم. من خاطرات خوشی از دوران کودکی دارم. به یاد دارم وقتی توپ جدیدی برای بازی کریکت یا فوتبال می‌گرفتم خیلی خوشحال بودم. یا زمانی که مداد رنگی برای نقاشی می‌گرفتم، خیلی خوشحال بودم. هر کودکی سلیقه و انتخاب خودش را دارد. اما نکته این‌جاست که شادی متعلق به فکر شماست. اگر بخواهید شاد باشید، حتی با چیزهای بسیار کوچک و ساده هم می‌توانید خوشحال شوید. مشکل از زمانی شروع می‌شود که درخواست‌ها زیاد می‌شود و دیگر کسی نمی‌تواند شما را راضی و خشنود کند. بنابراین تلاش کنید با هر آن‌چه که دارید، خوشحال باشید و به خاطر بسپارید که شادی عمرشما را طولانی می‌کند.

شادی باعث می‌شود، جامعه خوبی فرا روی شما قرار گیرد. شادی به شما احساسات خوبی می‌دهد تا با دوستانتان کنار بیایید. معتقدم اگر شما در یک ارتباط دوستانه فرهنگ و باورهای خوب داشته باشید، این امکان وجود دارد که دوستان خوبی نیز داشته باشید و شما را قادر خواهد ساخت تا بتوانید ذهن‌تان را متعالی سازید.

اگر نمی‌توانید در آزمون‌ها موفقیت بهتری داشته باشید بهتراست فیلم ببینید. فیلم‌های خوب، فیلم‌های واقعی تماشا کنید. خودتان یاد بگیرید. سعی کنید به کانال‌های خبری گوش دهید تا بتوانید جهان را بشناسید.

 سعی کنید کتاب بخوانید تا افسانه‌ها بتوانند ذهن شما را پربار کنند و شاید به این ترتیب به شما کمک کند تا بیشتر فکر کنید.

روز خوبی داشته باشید، من مطمئن هستم روزگار خوبی خواهید داشت. برایتان آرزوی طول عمر دارم.

هفته‌ ملی کودک امسال در سراسر کشور در دو شکل مجازی و حضوری درحالی برگزار می‌شود که مراکز کانون پرورش فکری در اغلب مناطق با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کارشان را آغاز می‌کنند.

نمایش فیلم‌های سینمایی، اجرای تئاتر، پخش انیمیشن و گالری قصه‌گویی و نقاشی به شکل رایگان در پرتال کانون، به همراه بازدیدهای رایگان از موزه‌ها، حرکت تریلی‌های سیار در شهرها  و ارائه‌ی تخفیف‌های متنوع برای خرید محصولات کانون از جمله برنامه‌های اعلام‌شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =