اجرای برنامه‌های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی هنری کانون مازندران

هم‌زمان با هفته ملی کودک، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری مازندران به اجرای ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، مراکز فرهنگی هنری این کانون هم‌زمان با هفته ملی کودک، به اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

بر همین اساس، مراکز استان ضمن تشکیل کمیته کودک ونوجوان با حضور دستگاه‌های عضو و مرتبط با حوزه کودک ونوجوان برای این هفته برنامه ریزی نموده و به اجرای برنامه‌ پرداختند.    

اما  با به صدا در آمدن زنگ هفته ملی کودک در مدرسه شرف کلاردشت  با حضور فرماندار، شهردار،اعضای شورای شهرو دیگر مسئولان شهری هفته ملی کودک در این شهرستان گرامی داشته شد.

کارکنان کانون پرورش فکری مراکز کتالم و ساداتشهر ورامسر نیز طی یک هماهنگی ضمن حضور در مزار شهدا، با اهدای گل و فاتحه با ارمانهای شهدا تجدید میثاق کردند.

هم چنین فرماندار شهرستان رامسر هم به مناسبت هفته ملی کودک طی پیامی این هفته را به کودکان تبریک گفت.

گفتنی است در نشست صمیمی فرماندار شهرستان رامسر با اعضای  کانون این شهرستان که  در محل فرمانداری برگزار شد؛ محمد ازاد ضمن تقدیر از فعالیت‌های کیفی کانون ‌در روزهای همه گیری بیماری کرونا تقدیر نمود و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها با کانون شد.

 در این نشست همکاران کانون‌پرورش فکری رامسر، کتالم وساداتشهر حضور داشتند و در انتهای نشست توسط فرماندار رامسر با اهدای لوح تقدیر شدند.

همایش دوچرخه سواری کودکان شاد

همزمان با هفته ملی کودک و هفته ناجا با حضور ۸۰ کودک، همایش دوچرخه سواری با مشارکت دستگاه‌های اداری شهرستان برگزار شد.

در مرکز نور، ویژه برنامه ای  درمدرسه شاهد  با اجرای بازی‌های بومی و محلی برگزار شد. هم چنین برنامه‌ای با حضور والدین و بچه های مهد کودک با ساخت بادبادک توسط مادر و بچه صورت گرفت.

بازدید اعضای کمیته کودک ونوجوان شهرستان با حضور، فرماندارو دیگر مسئولان  از مدرسه استثنائی باغچه‌بان  از دیگر برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان شهرستان نور بود.

درقائمشهر هم عرغه کودک در شانزدهمین جشنواره ملی و بین المللی تلاوت قرآن کریم دایر شد و به اجرای برنامه های فرهنگی پرداخت.

کانون سیمرغ نیز در این هفته به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با همکاری اعضای کمیته پرداخت.

در شهرستان آمل، عضو کانون پرورش فکری نیز به مناسبت هفته نیروی انتظامی و تقارن آن با هفته ملی کودک با  اهدا هدیه‌ای به فرمانده نیروی انتظامی آمل، این هفته را به وی پرسنل خدم نیروی انتظامی تبریک گفت. همچنین ویژه برنامه‌ای هم با حضور امام جمعه و سایر مسئولان و خانواده‌ها در این کانون به اجرا آمد. برگزاری نمایشگاه اعضا نیز از دیگر فعالیت‌های کانون امل بود که با بازید و تحسین حاضران همراه بود.

مرکز پل سفید هم به اجرای برنامه در این هفته پرداخت و اما مرکز فریدونکنار ویژه برنامه‌ای با حضور مربیان کانون و کارشناس اداره تبلیغات اسلامی در چند مهد قرآن این شهرستان با اجرای قصه‌گویی و بازی‌های بومی و محلی برگزار نمود.

در مرکز شماره دو چالوس، با حضور دانش آموزان مدرسه حضرت مریم، فعالیت های فرهنگی و هنری ( قصه، نقاشی، تماشای فیلم و ...) به اجرا درآمد.

مرکز شماره یک چالوس هم، میزبان مدارس ابتدایی بود و در عین حال با  اجرای برنامه‌های متنوع با همکاری ادارات، محیط زیست و هلال احمر؛ کارگاه مادر و کودک و کاشت نهال به نام مهدی آذر یزدی نویسنده خوب کودک و نوجوان را اجرا نمود.

بازدید روسای ادارات ارشاد و بنیاد شهید شهرستان چالوس از کانون پرورش فکری شماره یک چالوس از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

درکانون نوشهر نیز  کارگاه مجازی کودک و باورهای دینی با حضور کارشناس قرآنی از اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

 در این کارگاه که با استقبال خوبی روبه رو شد ، کتاب او،  به نوشته محسن چینی فروشان معرفی و روخوانی شد و اعضا فعال نوخوان ، نونهال و نونگاه با فعالیت‌های  اداره تبلیغات اسلامی آشنا شدند.

 کارشناس برنامه  تاثیر دین بر تربیت را برای اعضای خوب و فعال کانون تشریح کرد و در پایان به پرسش‌های اعضا پاسخ داده شد.

مرکز کیاسر نیز نمایشگاه دست سازه های اعضای کانون  خود را به مناسبت هفته ملی کودک برگزار نمود. آموزش کاردستی حجمی، مسابقه بادکنک، مسابقه شعار نویسی، بازی و سرگرمی و  پرواز آرزوها از جمله برنامه‌های این مرکز بود.

 اما محمودآباد هم در ویژه برنامه‌ای با اجرای قصه گویی، نمایش عروسکی، نقاشی ،کاردستی و شعرخوانی با همکاری کتابخانه عمومی با حضور روسای ادارات ارشاد و کتابخانه عمومی و کانون پرورش فکری پرداخت که در پایان به کودکان حاضر در برنامه کتاب اهدا شد.

"ایستگاه نقاشی بکش جایزه بگیر "در سومین روز از هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز محمودآباد با حضور فرمانده سپاه، از دیگر برنامه‌ها بود که با حضور اعضای کانون والدین برگزار شد. در پایان به اعضای کانون از سوی سپاه جوایزی اهدا گردید.

در مرکز شماره یک ساری هم ویژه برنامه‌ای به صورت  آنلاین با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و ادبی برگزار شد.

برای دیدن دیگر عکس‌ها کلیک نمایید 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =