همراه با کاروان کودکی، شادی و نشاط در خیابان های شهرسنندج طنین انداز شد

همزمان با هفته ملی کودک و به همین مناسبت کاروان کودکی در سطح شهر سنندج آهنگ شادی و کودکی را طنین انداز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این کاروان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در قالب 5 دستگاه ماشین تزیین شده و به منظور شادی بخشی و آشنایی کودکان و نوجوانان و خانواده ها با روز و هفته ملی کودک برگزار شد.

این گزارش می افزاید: در این هفته کاروان کودکی ضمن حرکت در خیابان های سنندج به حاشیه شهر سفر کرد و به کودکان و نوجوانان ساکن در این مناطق کتاب اهدا کرد.

این گزارش همچنین می افزاید: اهدای کتاب به کتابخانه های دفاتر تسهیل گری مناطق حاشیه شهر سنندج  از دیگر برنامه های حرکت کاروان کودکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان می باشد.

در ادامه گزارش آمده است، نشاط ‌بخشی به آینده‌سازان ایران اسلامی از مهمترین اولویت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کودک است که برنامه های امسال نیز در این راستا اجرا می شود.

این گزارش می افزاید: برنامه های هفته ملی کودک با هدف توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی ها، نیازها، و خواسته های کودکان امروز از تاریخ 16 لغایت 22 مهرماه با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی در مراکز کانون استان کردستان  برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =