«رنگ خوش زندگی» در نمایشگاه «رنگ و لعاب»

آثار سفالگری اعضای کارگاه لعاب کانون البرز به مناسبت هفته‌ی ملی کودک در قالب نمایشگاه در معرض دید اعضا و همکاران کانون البرز قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون البرز، مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون البرز در آیین گشایش این نمایشگاه که صبح روز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ برگزار شد،  ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک و تشکر از زحمات همکاران در این ایام، پدید آمدن انجمن‌های تخصصی کاننون را فرصتی مغتنم دانست تا به بچه‌های علاقه مند  این امکان را بدهد که به شکل تخصصی از هدایت و راهنمایی های اساتید هر حوزه برخوردار شوند.

این مقام مسوول  گفت قبل از تشکیل انجمن‌ها، پایان سن حضور اعضا در کانون نهایتا تا هجده سال بود و پس از آن فعالیتی برای اعضا تعریف نشده بود که بتواند پاسخ‌گوی نیاز آنان باشد، اما خوشبختانه در حال حاضر انجمن‌ها این فرصت را به وجود آورده‌اند.

فلاح هم‌چنین به ارسال شیوه ‌نامه‌ی تخصصی  و آغاز فعالیت رسمی انجمن هنرهای تجسمی به عنوان یک اتففاق خوب اشاره کرده و افزود نمایشگاهی که اکنون شاهد آن هستیم، اولین تجربه‌ی نمایشگاهی این انجمن است و خوشحالیم که اعضا با بهره‌گیری از حضور کارشناس هنری استان  و توانمندی های بالای ایشان توانسته اند این فعالیت ارزشمند را در دوران کرونا  و شرایط ویژه‌ی آن آموزش دیده و  ارایه کنند.

معاون کانون البرز در ادامه به ضرورت تربیت فرزندان کارآفرین برای آینده تاکید کرده و افزود خوشحالیم که اعضای انجمن‌ها با آموزش و افزایش توانمندی‌ها به مرور به مرحله‌ی تولید آقار فاخر و کار آفرینی خواهند رسید.

بهزاد ابوالقاسم حسینی، کارشناس هنری کانون البرز و مسوول برگزاری نمایشگاه نیز ضمن تشکر از همدلی و همراهی مدیرکل، معاون و همکاران مرکز شماره ۳ کانون کرج و مربیان هنری، نمایشگاه برگزار شده را حاصل فعالیت‌های ترم تابستان دانست و ابراز امیدواری کرد که با بهبود شرایط کرونا بتوانیم شاهد برگزاری نمایشگاه‌های مشابهی از توانمندی‌های اعضا در حوزه‌های  مختلف باشیم.

بازدید معاون فرهنگی، اجرایی، کارشناسان ستادی و جمعی از مربیان و اعضای کارگاه لعاب  و والدین  آنان از نمایشگاه و برگزاری نشست صمیمانه‌ی تعدادی از اعضای کارگاه با معاون کانون استان، پایان بخش این آیین بود.

لازم به توضیح است این نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۸ مهر ۱۴۰۰ هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای اعضای کارگاه و همکاران پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خواهد بود .

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =