«امنیت» و «بهداشت» موضوعات اصلی  فعالیت‌های فرهنگی مراکز کانون البرز

با توجه به نام گذاری چهارمین روز هفته‌ی ملی کودک به نام «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه » مراکز کانون البرز با این موضوع فعالیت‌های فرهنگی خود را اجرا کردند.

در مرکز شماره ۱ کانون کرج  مربیان فرهنگی در دو برنامه‌ی  جداگانه  یک ساعته  به صورت مجازی میهمان دانش‌آموزان دبستان دخترانه‌ی ملاصدرا و پسرانه‌ی مسلم ابن عقیل کرج بودند، روخوانی کتاب«قرمز و مشکی»، قصه‌گویی قصه‌ی «دعای موش کوچولو» با ابزار، کاردستی آدمک‌ها با پیام  «دست در دست هم دهیم تا باهم سلامتی را به جامعه ارمغان دهیم»و نقش کودکان در کرونا ، مسابقه بازی با کلمات با مکوضوع «ایمنی»و آشنایی با سلامت و بهداشت دهان و دندان از فعالیت‌های اجرایی این مرکز بود.

بر اساس همین خبر سه پایه ی سوم پسرانه دبستان قلم  شاهین ویلای کرج نیز با دعوت از مربیان کانون در فضای مجازی  مدرسه از فعالیت‌های شعرخوانی از کتاب «دم گربه را بکش»، قصه گویی قصه‌ی« آش سنگ » و نمایش کاغذی آن ، بازی  با کلمات و  آشنایی با حقوق کودک و ضرورت امنیت کودکان آشنا شدند.

در مرکز شماره ۳ کانون کرج هم با یکی از اعضا در مورد ایمنی و سلامت بحث شد و  این عضو نقاشی از این موضوع کشید.

۵۲ نفر از دانش آموزان پایه دوم دبستان شهید افضلی هم با حضور مربیان مرکز ۴ کانون کرج  در فعالیت های قصه گویی از کتاب بهار دوستی، کاردستی نژادها، معرفی ایام هفته کودک با نماهنگ و بحث آزاد چگونگی پیشگیری از کرونا شرکت کردند.

در مرکز مجتمع کانون کرج هم مربیان  عنوان چهارمین  روز هفته‌ی ملی« کودک امنیت و بهداشت و سلامت جامعه »  را در برنامه‌ی مجازی برای دانش‌آموزان گفته و با آنان بحث و گفتگو کردند؛ شعرخوانی شعر ای دوست ای کتاب از کتاب چشمه‌ی نور، کاردستی ساخت ماهی کاغذی ، مسابقه معما های بامزه و معرفی کتاب گروفالو از دیگر برنامه ‌های اجرایی این مرکز بود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =