کد خبر: 308492
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
بازدید 321
اجرای جشن بزرگ هفته ملی کودک در شهرستان بهار

در چهارمین روز از هفته ملی کودک، مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار با همکاری شهرداری و شورای شهر اقدام به برگزاری جشنی به همین مناسبت در محوطه پارک لاله این شهر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در ادامه اجرای برنامه‌های متنوع هفته ملی کودک در سطح استان، مرکز فرهنگی‌هنری شهر بهار با اجرای جشنی شاد هفته ملی کودک را به کودکان این شهر تبریک گفت.
این برنامه باحضور مدیرکل کانون استان، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و تنی چند از مسئولان محلی در محوطه پارک لاله برگزارشد.
در ابتدای این مراسم، بهناز ضرابی‌زاده ضمن تبریک هفته ملی کودک، علاوه بر قدردانی از دست‌اندرکاران برپایی این جشن، به پاس احترام و اقدام شهردار فرهنگ‌دوست این شهر، لوح سپاس و هدیه‌ای به وی اهدا کرد.
مهدی مجیدی شهردار بهار نیز با تبریک هفته ملی کودک به کودکان حاضر در مراسم، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهار به واسطه خلق روزی شاد و مفرح برای کودکان تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه تنی چند از اعضای کانون و کودکان این شهر به اجرای برنامه‌های شادی هم‌چون موسیقی، قصه‌گویی، سرود و مسابقه پرداختند.
هم زمان با این مراسم غرفه‌های نقاشی، کاردستی، تغذیه و سلامت با همکاری اداره بهداشت، نیروی انتظامی، کتابخانه عمومی شهر بهار در محل برگزاری جشن برپا شد.
در پایان مراسم، عروسک‌های بلندقامت با هنرنمایی خود شور و حال این مراسم را دوچندان کردند.
گفتی است در پی استقبال گرم کودکان از عروسک‌های بلندقامت، عروسک‌ها با حضور در جمع کودکان مجتمع بزرگ مسکن مهر به شادپیمایی پرداختند.
لازم به ذکر است، این جشن به همت شهرداری و با مشارکت کانون پرورش فکری و سایر ادارات در شهر بهار برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =