دعوت برای همراهی با فعالیت‌های کودک‌محور

با همراهی شهرداری و سازمان فرهنگی‌اجتماعی‌ورزشی شهرداری، نمایشگرهای سطح شهر رشت، معرف فعالیت‌های هفته ملی کودک شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی و روزجهانی کودک که با شعار«حال‌خوش‌کودکی، رنگ خوش کودکی» کلیدخورد، همراهی دستگاه‌ها و نهادهای فعال در حوزه کودک را به‌دنبال‌داشت و هر مجموعه، بخشی از این حرکت سازنده را عهده‌دارشد.

متوجه‌سازی نگاه جامعه به کودکان، تبیین اهمیت روزهای کودکی برای همگان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای افزایش‌گستره‌ی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کودک محور، از جمله اهدافی‌بود که مدنظر فعالان این عرصه قرارگرفت.

در این میان، شهرداری و سازمان فرهنگی‌اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نیز نقشی سازنده در فرصت‌سازی برای کودکان داشتند و در تعاملی سازنده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، نسبت به اختصاص تلویزیون‌های شهری سطح شهر رشت برای معرفی این رویداد ملی اقدام‌کردند.   

برهمین اساس، نمایش پوستر و پخش تیزرهای معرفی فعالیت‌های کودک محور کشوری و استانی کانون در تمامی سینماهای شهری سطح رشت، از دست‌آوردهای این حرکت سازنده است و تا پایان هفته ملی کودک ادامه‌خواهدداشت.

شایان‌ذکر است، ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ با همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد سراسر کشور برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =