کد خبر: 308535
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
بیاینه استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته ملی کودک

محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی به مناسبت هفته ملی کودک باصدور بیانیه ای این مناسبت را به تمم کودکان تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، متن بیانیه بدین شرح است

کودکی دنیایی است پراز شور واشتیاق ،مهربانی ،صداقت وصمیمیت ،دنیایی آمیخته با رنگ ،بازی شعر ، ترانه و قصه های عامیانه .
این هفته متعلق به شماست به شما که آینده دنیا منتظر بزرگ شدنتان است . ما کنارتان هستیم تا آرامش ولبخند را به دنیای پاک وبی ریای شما هدیه دهیم. 
شماکودکان امروز که  پدران و مادران فردای جامعه محسوب می شوید لایق بهترین وشادترین زندگی ها هستید و لازم است مورد حمایت قرار گیرید تا افق های روشن تری پیش روی فرزندان این مرز و بوم گشوده شود.
دولت به همراه تمام دستگاه های اجرایی  تلا ش خواهد کرد با تمام توان ، گام هایی هر چند اندک در راه بهتر شدن زندگی شما کودکان با هرقومیت ونژاد ومذهب وقشری بردارد. 
اینجانب نیز به عنوان نماینده دولت در استان خراسان شمالی ضمن تبریک هفته ی ملی کودک به تمام کودکان نازنین استان و گرامیداشت یاد وخاطره "علی لندی"- نوجوان قهرمانی که ققنوس وار  به آتش زد تا نشان دهد جوانمردی به سن وسال نیست -از تمام دستگاه های متولی می خواهم  همگام با شعار این هفته «حال خوش کودکی ،رنگ خوش زندگی » با همدلی و هم افزایی، حمایت های به مراتب بیشتری از کودکان عزیز این استان  داشته باشند تا خطه موسوم به گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها کارنامه درخشان و پربارتری در حمایت از کودک و نوجوان داشته باشد وبتوانیم آینده ای روشن را  برای این عزیزان که نور چشم ما هستند شما رقم بزنیم . 
محمد علی شجاعی
استاندار خراسان شمالی
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =