کارگاه مشاوره مجازی با والدین در دیواندره برگزار گردید

این برنامه به مناسبت هفته ی ملی کودک کارگاه مشاوره مجازی با والدین (با موضوع صحبت دوستانه درباره فضای مجازی )با هدف خدمت رسانی فرهنگی وآگاه سازی اولیا با توجه به استفاده ی بی رویه ی کودکان ازفضای مجازی در ایام کرونا ، به صورت مجازی در مرکز دیواندره برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این برنامه همزمان با 18 مهر که در روز شمار هفته ملی کودک به نام کودک خانواده، وآموزش مهارتها نام گزاری شده  برگزار شد.

این گزارش می افزاید:کارگاه مجازی مشاوره والدین در خصوص استفاده ی صحیح کودکان از فضای مجازی با حضور 20نفر از مادران کودکان زیر 10سال برگزار گردید.

دراین  گفتگوی دوستانه با مادران ابتدا ژیلا ابوالمحمدی مربی فرهنگی مرکز دیواندره با استفاده از تصاویر وتیزر به مطالبی از جمله : دقت ونظارت  والدین در استفاده ی بی رویه ی کودکان از فضای مجازی ، ایمن سازی فضای مجازی، ارایه راهکارهایی برای استفاده درست از فضای مجازی ومقدارزمان مجاز برای کودکان سنین مختلف پرداخته شد .صحبت  پایانی برنامه پرسش وپاسخ دو طرفه مادران ومربی کانون بود.

تور مجازی معرفی سرزمین :امکان دیدنی به صورت مجازی معرفی، قصه گویی در فضای آزاد با حضور بچه های مدارس با رعایت پروتکل بهداشتی، ساخت ماسک آزروها که روی آن آزروها ودعاهایشان را می نویسند ، معرفی کتاب، کتابهایی که فیلم شده اند مثل کوه جواهر  کتاب معرفی می شود وقستمتی ار فیلم را نشان می دهیم ، بازیهای محلی قابل اجرا در فضای مجازی   (بازیهای بومی محلی ) و بحث صرفه جویی در مصرف آب،برق جهت ترویج فرهنگ درست مصرف کردن برای گروه سنی کودکان از دیگر برنامه های اجرایی مرکز دیواندره می باشد که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =