جهانی پرنشاط و پویا برای تمام روزهای هفته‌ ملی کودک

مرکز فراگیر شماره ۲۱ تهران، با همکاری شهرداری منطقه ۸ در تمام روزهای هفته‌ ملی کودک با برپایی غرفه‌ای در فضای باز، دست‌اندرکار برگزاری ویژه‌ برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ مرکز ۲۱ تهران، با مشارکت شهرداری منطقه ۸ در پارک فدک اقدام به برپایی غرفه‌ی ویژه کودکان نموده و هر روز بر اساس تقویم مقرر، برنامه‌های متنوع و جذابی برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های بازدید کننده برگزار می کند.

این مرکز فعالیت‌های خود را از ابتدای هفته آغاز و در اولین ویژه‌برنامه‌ی خود، با مربیگری نرگس اسدزاده اقدام به برگزاری فعالیتی با محور نقاشی، برای بازدیدکنندگان و اعضا نموده و با توجه به اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته‌ی قبلی، میزبان خانواده‌هایی بوده که با اشتیاق فرزندان خود را پس از مدت‌ها برای شرکت در برنامه‌های کانون همراهی می‌کنند.

روز دوم هفته‌ی ملی کودک در پارک فدک، با برگزاری کارگاه خوشنویسی در غرفه‌ی کانون پرورش فکری به مربیگری مرضیه صادقی جریان داشت. در جریان فعالیت‌های روز دوم، سیدعلی حسینی سرپرست اداره کل کانون استان تهران به همراه مهرنوش قربانعلی، معاون فرهنگی ستاد استان بازدیدکنندگان ویژه‌ی این فعالیت بودند.

روز سوم برنامه‌ها در حالی برگزار شد که اعضای مرکز و بازدیدکنندگان غیر عضو، ساعاتی از روز خود را با فعالیت دوست‌داشتنی و دلپذیر سفالگری با مربیگری فرحناز عزیزمحمدی سپری کردند. برنامه‌ی روز چهارم نیز با فعالیت‌های عکاسی به مربیگری آزاده مرجانی و قصه‌گویی با اجرای میترا ناظم، مربی فرهنگی و مسئول مرکز شماره ۲۱ ادامه پیدا کرده و در جریان است.

روز پنجم و پایانی فعالیت‌های مرکز ۲۱ اما ویژه‌تر از سایر روزهای هفته‌ی ملی خواهد بود. پارک فدک در روز پایانی برنامه‌های اشتراکی کانون و شهرداری، شاهد حضور و همراهی فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸ تهران و معاونان آن سازمان خواهد بود و ویژه‌برنامه‌های اوریگامی با مربیگری نسرین اسکندریان، بازی با مربیگری فرزانه یوسفی و قصه‌گویی به زبان اشاره برای اعضای ناشنوا با مربیگری میترا ناظم از جمله فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای اختتامیه‌ی یک هفته‌ی جذاب و پر شور و هیجان به شمار می‌رود.

گفتنی‌ست که برنامه‌های ویژه‌ی هفته‌ی ملی کودک در مرکز ۲۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لحاظ نکات آموزشی و فرهنگ سازی در خصوص تداوم مقابله با ویروس کرونا، به همت اداره‌کل کانون پرورش فکری استان تهران و مشارکت موثر شهرداری منطقه ۸ تهران در جریان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =