کد خبر: 308569
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳
بازدید 46
گلباران شهدای کودک

در پنجمین روز از هفته ملی کودک، و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، مزار شهید کودک سیده آرزو میر عشق اله توسط جهانبخش قنبری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، مصطفی مرزبان مدیر کل میرات فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و هیات همراه گلباران شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی«جهانبخش قنبری» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است و همگان باید به هر شکلی که می توانند در این راستا گام بردارند.
وی گفت : طرح "عضویت کودکان آسمانی" درمراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی از پانزدهم مهرماه سال 95 هم زمان با آغاز هفته ملی کودک آغاز شدو
به دنبال اجرای همین طرح در مراکز فرهنگی هنری استان اعضا  استقبال بسیار خوبی کردند و هر پنج شنبه به نیت شهدای کودک اعضا کتاب می خوانند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای این مهم است و شناساندن شهدا و بیان اهداف والای آنان به نسل کودک ونوجوان از برنامه های ما در این هفته است.
وی با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان است، ادامه داد: شهدا با ایثار جان خود این انقلاب را به پیروزی رساندند و ما نیز باید ادامه دهنده راه آنان بوده و این راه را به درستی به نسل کودک و نوجوانان نشان دهیم.
قنبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیده آرزو میرعشق اله گفت: ایشان در بمباران اراک توسط رژیم بعثی عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و مزار این شهیده کودک در پارک شهر اراک واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =