مربیان کانون مهمان کودکان و نوجوانان روستاهای مریوان بودند

در چهارمین روز از هفته ملی کودک ،باهدف بهره مندی کودکان روستایی از فعالیت های متنوع کانون پرورش فکری و ایجاد نشاط در میان کودکان، مراکز 1 و 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مریوان همراه با مربی کتابخانه سیار روستایی با همکاری مرکز بهداشت و محیط زیست این شهرستان با رفتن به روستاهای اطراف مریوان به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی،هنری و ادبی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، دراین ویژه برنامه مربیان کانون ضمن آرزوی سلامتی برای تمام کودکان، به معرفی فعالیت های کانون پرورش فکری و رسالت این کانون در پرورش ذهن خلاق کودکان پرداختند.

در این ویژه برنامه که همکاران هردو مرکز فرهنگی هنری شهرستان مریوان و کتابخانه سیار حضور داشتند کارگاههای متنوعی برگزار گردید که با استقبال خوب بچه ها مواجه شد.

کودکان و نوجوانان روستا در کارگاههای قصه گویی، کارگاە اوریگامی، معرفی وقایع ،بازی و سرگرمی و گفتگوی کارشناس مرکز بهداشت در مورد تغذیه سالم کودکان و نمایش فیلمی با موضوع حفاظت از محیط زیست برگزار شد شرکت کردند.

در پایان و باهدف ماندگاری بیشتر این مناسبت در ذهن کودکان ، هدایایی از طرف مرکز بهداشت ، ادارە محیط زیست و کانون پروش فکری به دانش آموزان دبستان علم و ادب روستای ره شه دی اهدا گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =