مراکز فرهنگی‌هنری شهر نهاوند، از مدافعان سلامت و حرم تقدیر کردند

در چهارمین روز از هفته ملی کودک که با نام «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه» نام گرفته است، مراکز فرهنگی‌هنری نهاوند با همکاری کتابخانه سیار روستایی این شهر، ویژه برنامه‌ای را با هدف تجلیل از مدافعان سلامت و مدافعان حرم به اجرا در آوردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مربیان فرهنگی‌هنری شهر نهاوند با برگزاری ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «تجلیل از مدافعان سلامت و مدافعان حرم» از این دو قشر فداکار قدردانی کردند.

این برنامه در روز ۱۹ مهر و هم‌زمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک و با هدف تقدیر از مدافعان سلامت و مدافعان حرم در فضای مجازی برگزار شد.
در ابتدای این برنامه، بعد از تلاوت کلام وحی و سرود ملی، تیزر هفته ملی کودک پخش شد.
سپس احسان‌علی خویشوند، رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند، به عنوان میهمان ویژه به ایراد سخنرانی پرداخت. وی توصیه‌هایی پیرامون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و لزوم تزریق واکسیناسیون جهت کمک به کادر درمان به اعضا و خانواده ها ایراد نمود.
در ادامه برنامه پیام تصویری بهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل کانون استان پخش شد. در این پیام ضرابی‌زاده ضمن تبریک هفته کودک به کودکان و خانواده‌هایشان و قدردانی از مدافعان حرم و مدافعان سلامت، یاد و نام شهدای این عرصه را گرامی داشت و از خانواده تنها شهید مدافع حرم شهر نهاوند «شهید احمد شوهانی» تجلیل کرد و اقدام نوجوان فداکار ایذه‌ای را ستود.
برنامه با مقاله‌خوانی حسنا سادات سید آقایی عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ نهاوند ادامه پیدا کرد و کلیپی با موضوع مدافعان سلامت و مدافعان حرم پخش شد.
سپس مهنا کرمعلی یکی از اعضای مرکز فرهنگی شماره ۲، بیانیه هفته ملی کودک را قرائت کرد.
در ادامه از آرش امرایی عضو برگزیده نقاشی «ستاره‌های بی‌نشان» تقدیر به عمل آمد.
در پایان مسابقه‌ای برای حاضران در مراسم اجرا شد.
گفتنی است، این مراسم با مشارکت آموزشگاه «راه روشن» و با شرکت ۵۴ کودک در فضای مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =