کاروان «هزاران لبخند» کانون گلستان در میان کودکان گمیشانی

کامیونت نمایش سیار کانون گلستان در هفته ملی کودک با اجرای طرح پیک امید با عنوان«هزاران لبخند»، مهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار روستای کملر گمیشان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در ابتدای این برنامه که با حضور مسوولان شهرستانی از جمله فرماندار، دهیار، روسای ادارات دامپزشکی، کمیته امداد و جمعی از معلمان و خانواده های گمیشانی همراه بود، الهه مقصودلو معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان ضمن تشریح بخشی از خدمت‌رسانی مجموعه کانون به کودکان و نوجوانان محروم و کم برخوردار استان اظهار داشت: کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار دارای استعدادهای نابی بوده که این از چشمان کانون به دور نیست.

وی افزود: هفته ملی کودک بهانه ای است تا گل لبخند را هرچند برای لحظاتی کوتاه بر لبان کودکان و نوجوانان این مناطق بنشانیم.

در این برنامه فرهنگی هنری که با مشارکت مراکز ثابت و سیار کانون گمیشان برگزار شد، کامیونت نمایش سیار کانون در محوطه مدرسه ابتدایی موحد این روستا مستقر شده و  مربیان کانون با اجرای قصه‌گویی، معرفی کتاب، بازی و سرگرمی، مسابقه، هفته ملی کودک را در کنار دانش‌آموزان جشن گرفتند.

گفتنی است این برنامه با تشریح نکات بهداشتی با گویش ترکمنی از سوی نماینده اداره دامپزشکی و  اهدای بسته های فرهنگی به تمامی کودکان و نوجوانان از سوی کانون به اتمام رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =