کاشت نهال توسط سرپرست اداره کل کانون استان تهران و اعضا، به یاد و نام هنرمندان

سیدعلی حسینی، سرپرست اداره کل کانون استان تهران در جریان فعالیت‌های متعدد هفته‌ی ملی کودک، ضمن بازدید از مرکز ۳ تهران و دیدار با اعضا و مربیان آن مرکز، در حرکتی پسندیده به همراهی اعضا و همکاران، اقدام به کاشت نهال‌هایی به یاد و نام هنرمندان بزرگ حوزه‌ی کودک و نوجوان کردند.

در جریان این اقدام سبز و از پیش برنامه‌ریزی شده، یک نهال توسط حسینی، سرپرست اداره کل کانون استان، به نام مهدی آذریزدی (پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران) در فضای سبز محوطه‌ی مرکز ۳ کاشته شد. در کنار آن اعضا نیز با همراهی خانواده‌ها و به کمک مربیان خود، نهال‌هایی به نام هنرمندان حوزه‌ی کودک و نوجوان همچون: زنده یاد سوسن طاقدیس، زنده یاد پرویز کلانتری، ایرج طهماسب، حمید جبلی و استاد غلامحسین امیرخانی کاشتند. این ویژه‌برنامه با توجه به ماهیت دلنشین آن، به شدت مورد توجه و استقبال اعضا قرار گرفت.

حسینی، در ادامه‌ی حضور خود در مرکز ۳ تهران، نشستی با اعضای کتابخانه برگزارکرد. وی در این نشست صمیمی، ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک به اعضا و مربیان، مطالبی را در خصوص اهمیت حفاظت همگانی از محیط زیست عنوان کردند و خواستار اجرای برنامه‌های آموزشی مستمر در این زمینه برای کودکان و نوجوانان شدند.

سرپرست اداره کل استان تهران با همراهی مهرنوش قربانعلی، معاون فرهنگی کانون استان تهران، پس از گفت‌وگوی صمیمانه با اعضا و شنیدن صحبت‌های آنان، جلسه‌ای با مسئول و مربیان مرکز داشت که در جریان آن از لزوم تمرکز بیشتر بر روی مرکزمحوری و عضومحوری فعالیت‌ها صحبت کرد. وی در ادامه پای صحبت‌های مهرانگیز اخوی، مسئول مرکز۳ در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های مرکز، کمبودها، مشکلات و انتظارات اعضا و مربیان نشست.

مسئول مرکز ۳ تهران، در گزارشی کوتاه به برخی اقدامات صورت گرفته بر اساس تقویم اجرایی هفته‌ی ملی کودک و دستورالعمل‌های ستاد پرداخت.

پخش لایو اینستاگرامی از صفحه‌ی رسمی مرکز، با حضور محبوبه محرابی، مدرس موسیقی و نماینده‌ی انجمن سرود کانون تهران با موضوع "صداسازهای خلاق و بازی‌های خلاق" و نیز تهیه و بارگذاری دو کلیپ با محتوای "تبریک هفته‌ی ملی کودک" و "قول و قرارهای کودکانه" توسط اعضا، کارگاه چاپ کارت پستال، همچنین کاردستی در فضای باز و ... از جمله این فعالیت‌ها بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =