اختصاص پرده سینماها و تابلوهای شهری رشت به هفته ملی کودک

با همراهی سازمان فرهنگی‌اجتماعی‌ورزشی شهرداری رشت، نمایشگرهای سطح این شهر در کنار سینماهای شهری همزمان با هفته ملی کودک به درج تصاویر پوسترها و معرفی فعالیت‌های این هفته و کودکان اختصاص یافته‌ است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته ملی کودک که از ۱۶ تا ۲۲ مهر در سراسر کشور درحال برگزاری است، این هفته بر نمایشگرهای سطح شهر رشت نقش بسته تا مردم و عابران بیش از پیش در جریان فعالیت‌های مربوط به کودکان قرار گیرند.

امسال برای برپایی هرچه بهتر هفته ملی کودک در گیلان، ارگان‌های متعددی در کنار کانون پرورش فکری مشارکت داشتند. در این میان، شهرداری و سازمان فرهنگی‌اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نیز نقشی سازنده در فرصت‌سازی برای کودکان داشتند و در تعاملی سازنده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، نسبت به اختصاص تلویزیون‌های شهری سطح شهر رشت برای معرفی این رویداد ملی اقدام ‌کردند.

برهمین اساس، نمایش پوستر و پخش تیزرهای معرفی فعالیت‌های کودک‌محور کشوری و استانی کانون در تمامی سینماهای شهری سطح رشت، از دست‌آوردهای این حرکت سازنده است که تا پایان هفته ملی کودک ادامه ‌خواهد داشت.

آگاه‌سازی جامعه نسبت به کودکان، تبیین اهمیت روزهای کودکی برای همگان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای افزایش ‌گستره فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی کودک‌محور، از جمله اهدافی‌ است که مد نظر فعالان این عرصه برای برپایی هفته ملی کودک قرار داشته است.

هفته ملی کودک یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ با همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد در سراسر کشور درحال برگزاری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =