تقدیر از ۳۹ پزشک متخصص کودکان به مناسبت هفته ملی کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از ۳۹ پزشک و فعال در حوزه پزشکی به مناسبت هفته کودک تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پرورش کانون فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، علیرضا نوری ضمن تبریک هفته کودک گفت: هفته ملی کودک، فرصتی است تا به یاد بیاوریم در کنار ما انسان‌های معصوم و کوچکی زندگی می‌کنند که آینده آنها در گرو تصمیم گیری‌های امروز ماست و ما وظیفه داریم همواره برای ارتقاء حقوق آن‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی از آغاز هفته کودک در حال اجراست، بیان کرد: برخی از برنامه‎ها نظیر سال‌های قبل است اما برخی از برنامه‌ها نیز به صورت ابتکاری امسال برای نخستین بار اجرا می‌شود.

نوری یکی از برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری استان را تقدیر از فعالان حوزه کودک عنوان کرد و افزود: پیش از این تقدیر از فعالان حوزه کودک در حوزه فرهنگ و هنر انجام می‌شد اما امسال در حرکتی جدید، از فعالان کودک در حوزه بهداشت و درمان و پزشکی هم تقدیر شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: در همین راستا از ۳۹ متخصص در حوزه کودک که با همکاری سازمان نظام پزشکی شناسایی شده بودند، تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه از برخی از فعالان در حوزه پرستاری کودک نیز تقدیر به عمل آمد، افزود: لوح تقدیر این افراد با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی تقدیم آنها شد.

از جمله پزشکانی که مورد تقدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفتند، خانم دکتر ترابی، دکتر هاشمی فشارکی، دکتر انصاری، دکتر کاظمی، دکتر بختیاری، دکتر بابایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =