مانور ترافیکی اعضای کانون با عنوان همیار پلیس

روز چهارشنبه ۲۱ مهر۱۴۰۰ تعدادی ازاعضای کانون به مناسبت هفته ملی کودک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در نقش همیار پلیس با حضور در میدان شهدای اراک با ارایه برگه های حاوی پیام های تربیتی به جای برگه جریمه رانندگان را تشویق به رعایت قوانین و مقررات کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی سرهنگ مفخمی رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان  اراک با حضور در این برنامه گفت: پلیس راهور ناجا در سال های اخیر، توجه ویژه ای را به آموزش کودکان و نوجوانان از طریق اجرای برنامه های «همیاران پلیس» و «پلیس یاران نوجوان» معطوف کرده است. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر واگذاری نقش همیار پلیس بر یادگیری قوانین راهنمایی و رانندگی در کودکان انجام شده است .

در ادمه قنبری مدیر کل کانون در گفتگو با سیمای استان گفت :  کودکان و نوجوانان در کنار آموزش های رسمی که در مدارس می آموزند نیازمند کسب مهارتهای دیگری نیز هستند مانند مهارتهای رفتاری و شخصیتی، مهارتهای تحصیلی و مهارتهای ارتباطی که همه این مهارتها به عنوان مهارتهای زندگی مطرح می شودبه همین بهانه در هفته ملی کودک و نیروی انتظامی تلاش کردیم تا با اجرای این برنامه ضمن گرامیداشت این دو مناسبت  بچه ها حال خوش کودکی و رنگ خوش زندگی را که شعار هفته ملی کودک امسال می باشددر کناریا دگیری با شیرینی و ونشاط در ذهن خود ثبت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =