سفر کتابخانه سیار کانون میامی به روستای ابراهیم‌آباد

مربی کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی در هفته‌ی ملی کودک در روستای ابراهیم‌آباد به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی پرداخت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میامی از سفر کتابخانه سیار روستایی به روستای ابراهیم‌آباد سفلی در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»، خبر داد و گفت: این برنامه با همکاری ابراهیم اصغریان مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی در ششمین‌روز از هفته‌ی ملی کودک با هدف توجه به کودکان مناطق محروم و کم‌برخوردار روستایی و ایجاد شادی و نشاط در مخاطبان کودک و برقراری عدالت اجتماعی، اجرا و با استقبال دانش‌آموزان و اولیای تربیتی مدرسه‌ی مصعب روبه‌رو شد.

رحیمی اظهار داشت: امانت کتاب، قصه‌گویی، شعرخوانی و اجرای نماهنگ توسط مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی، همخوانی سرود کانون توسط دانش‌آموزان مدرسه، اهدای جوایز به تمامی دانش‌آموزان حاضر در برنامه، مسابقه، انجام بازی‌های گروهی، اجرای نمایش عروسکی و... برخی از فعالیت‌های مربیان کانون در این سفر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =