لایو زنده ساعت کودکی در صفحه رسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برگزار شد

به مناسبت روز و هفته ملی کودک لایو زنده اینستاگرام در پویش همگانی مراکز کانون در صفحه رسمی کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان استان کردستان راس ساعت 6 در هفدهمین روز از مهرماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، پس، ساعت18  روز شنبه 18 مهر، در سراسر ایران به عنوان »ساعت کودکی« نامگذاری شد تا بهانهای باشد برای یک دعوت از عموم دست اندرکاران و علاقه مندان کودکان و نوجوانان، از نویسندگان و اهالی تئاتر، تا مربیان و معلمان، از اعضا نهادهای سیاستگذار و تصمیم گیر تا فعالین رسانها، همه و همه در این ساعت خاص، دعوت هفته ملی کودک را لبیک گفته تا برنامهای یک ساعته را به گفت وگو با عموم مخاطبان خود با محوریت کودک و کودکی بگذرانند.

مجری برنامه سهیل مقیمی مربی ادبی با خوانش یک شعر در وصف کودکی برنامه را شروع کرد . در ادامه مربی فرهنگی مرکزقروه ، مینا عسگری قصه گویی خود را برای همراهان برنامه زنده اجرا کردند. داستان درمورد گم کردن چشمهای گرگی بود که در تنه ی یک درخت گیر کرده بود. قبل از قصه گویی ، عسگری خاطره هایی از اولین کتابی که خوانده بود و بهترین خاطره ی کودکی خود را بیان کرد.

فسمت دوم برنامه به نویسنده داستان هایکودک و نوجوان و مربی مسئول مرکز سریش آباد ، هیوا ملکی اختصاص پیدا کرد. ملکی در ابتدا اولین کتابی که خوانده بود را معرفی کرد و در ادامه بهترین خاطره کودکی خود را کتابهایی میدانست که در تولد های کودکی هدیه گرفته بود.

در ادامه ملکی در مورد کمبودهایی که در ادبیات کودک حال حاضر در جریان بود صحبت کرد و کتابهایی که ایده ها و داستان خوبی برای بچه ها داشتند را معرفی کرد.

قسمت پایانی برنامه به شیلان بالکانه عضو ارشد مرکز شماره 3 اختصاص پیدا کرد. بالکانه یک متن درمورد کودکی را دکلمه کرد و برنامه با خواندن یک شعر به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =