سفیر روسیه به کودکان ایرانی نامه نوشت

سفیر روسیه در تهران با صدور پیامی در پاسخ به نامه کودکان ایرانی به همتایان‌شان در دیگر کشورها، به درستی ضرب‌المثل "حرف راست را باید از بچه شنید" اشاره کرده و می‌گوید: فقط شما توانستید چنین افکار روح‌انگیزی را شکل دهید که به لطف آنها دنیای ما و شما می‌تواند به سمت بهتری تغییر کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، لوان جاگاریان سفیر تام الاختیار فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران همزمان با هفته ملی کودک با صدور پیامی این رویداد را به کودکان ایران و جهان تبریک گفته و آورده است: به مناسبت هفته ملی کودکان در ایران ما می‌توانیم صدای کسانی را بشنویم که بیشتر از هر چیزی در جهان ارزشمند می‌باشند.
امسال همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک، بچه‌های ایرانی نامه‌ای به هم‌سن‌وسالان خود در دیگر کشورها نوشتند که پس از ترجمه از سوی کانون برای سفارت‌خانه‌ها و مجامع بین‌المللی ارسال شده بود.
متن پیام سفیر روسیه در ایران به این شرح است:

کودکان عزیز ایران و همه جهان!
به مناسبت هفته ملی کودکان در ایران ما می‌توانیم صدای کسانی را بشنویم که بیشتر از هر چیزی در جهان ارزشمند می‌باشند. بدون هیچ تردیدی، کودکان گنج اصلی دنیای ما، منبع تمام نشدنی شادی، خنده، لطافت، امید، الهامات و سعادت سادۀ بشریت می‌باشند. مخصوصاً کودکان هستند که بزرگسالان را به پیروزی می‌رسانند، آنها را در زمان اندوه تسکین می‌دهند و به آنها عشق و نیکی می‌بخشند، حتی در غم انگیز ترین شرایط. تنها به برکت کودکان، هارمونی و عدالت جهانی پیروز خواهد گشت. با خواندن پیام خالصانه، شجاعانه و صادقانه شما به کودکان کل دنیا، اینجانب مجدداً به درستی ضرب المثل «حرف راست را از باید بچه شنید» معتقد میشوم. فقط شما توانستید چنین افکار روح انگیزی را شکل دهید که به لطف آنها دنیای ما و شما می‌تواند به سمت بهتری تغییر نماید. با تکیه بر این افکار باید برای برقراری صلح و شکوفائی در همه کشورها با هم تلاش نماییم. بشریت باید آگاه شود که ارزش اصلی و سرمایه گذاری آن در آینده، به ویژه شما هستید.
از سازمان دهنده هفته ملی کودکان به خاطر ایجاد فرصت برای شنیدن صدای کودکان عزیزمان و درک آن با جدیت بزرگسالانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =