آهنگ شادی در مراکز کانون استان کردستان

هفته ملی کودک از راه رسید و کودکان بعد از دو سال کودکانه هایشان را با لبخندهایی از زیر ماسک به رخ تاریخ کشاندند که یادمان بیندازند زندگی ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، همزمان با روز جهانی کودک و هفته کودک که از 16 تا 22 مهرماه 1400 ادامه دارد ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان، برنامه های متنوعی را برای کودکان برگزار کرد و امروز 21 مهر ماه آهنگ این شادی را به روستای لون بردند.

قصه گویی و بازی با کودکان پیش دبستانی این روستا یک جهان کودکی به یادمان انداخت تا با بادکنهای نقاشیشان پرواز کنیم به آسمان اندیشه ی زیبایشان...

روخوانی کتاب،معرفی ایام و قصه گویی و ... از جمله برنامه های دیگری بود که برای پایه های ابتدایی این روستا با" شعار حال خوش زندگی،رنگ خوش زندگی" توسط مربیان برگزار شد.

قصه خوانی،ساخت کاردستی،نمایش فیلم،نقاشی،کتابخوانی و بازی و نمایش از برنامه های دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کامیاران برای کودکان مدارس شهرستان،بهزیستی و روستا بود تا رنگ کودکی را به کانون برگرداند، تا شادی بماند به یادگار برای فرداهای پر از آوازمان

به مناسبت هفته ملی کودک: حضور مربیان کانون در مدارس سطح شهر بیجار

مربیان مرکز فرهنگی هنری بیجار به مناسبت هفته ملی کودک و آشنایی کودکان با حقوق خود در جامعه در مدارس سطح شهر حضور یافته و اقدام به اجرای فعالیت های مختلف فرهنگی و هنری و ادبی نمودند.

این فعالیتها با هدف گرامیداشت هفته ملی کودک و آشنایی کودکان با فعالیتهای کانون پرورش فکری اجرا گردید .

قصه گویی، شعر خوانی، کتابخوانی، معرفی کانون، نمایش خلاق بازی و سرگرمی و نقاشی از جمله فعالیتهای مرکز بیجار در این هفته می باشد.

-مرکز حسن آباد یاسوکند با اجرای برنامه های قصه گویی، بازی، نمایش فیلم، سفالگری و نقاشی با همکاری اداره آموزش و پرورش و مرکز بهداشت و درمان این شهرستان با حضور کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را گرامی داشتند.

- کودکان روستای دورافتاده دره پنبه دان صاحب با اجرای برنامه های قصه گویی، کتابخوانی، اجرای موسیقی و تئاتر کانون پرورش فکی کودکان ونوجوانان مرکز صاحب هفته ی ملی کودک را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =