آغاز به‌کار «رادیو کانون» در قم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از آغاز به‌کار رادیو کانون همزمان با هفته ملی کودک خبر داد و گفت: قصه‌های صوتی تولید شده کانون پرورش فکری قم در قالب رادیو کانون عرضه می‌شود و کودکان و خانواده‌ها می‌توانند شنونده این پادکست‌ها باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حامد حجتی با اعلام آغاز به‌کار برنامه‌های رادیو کانون همزمان با هفته ملی کودک، اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد استقبال در فضای مجازی و مسائل مورد مطالبه خانواده‌ها از مجموعه‌های فرهنگی، تدوین قطعات صوتی کم‌حجم و پرمحتواست.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با توجه به توان مربیان و اعضای ارشد خود، اهتمام جدی در تولید قطعات صوتی با موضوع کودک و نوجوان دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم افزود: این قطعات صوتی در سایت کانون و فضای مجازی بارگذاری می‌شود و کودکان و خانواده‌ها می‌توانند شنونده این پادکست‌ها باشند.

حجتی با تأکید بر اینکه فعالیت رادیو کانون بر مبنای قصه‌گویی است، افزود: یکی از کارهای دبیرخانه دائمی قصه‌گویی در استان قم، حمایت از تولیدات رادیو کانون است، به این معنا که قصه‌های تولید شده این دبیرخانه در رادیو کانون منتشر می‌شود.

وی  به برگزاری مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۳۰ اثر تولیدی این جشنواره آماده انتشار در رادیو کانون است و همزمان با هفته ملی کودک، تعدادی از قطعات صوتی بارگذاری می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در خصوص فضای انتشار پادکست‌های رادیو کانون، گفت: به‌زودی بخش «رادیو کانون» در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم شکل می‌گیرد و قطعات صوتی و پادکست‌ها هم در سایت کانون به نشانی «qom.kpf.ir» و هم شبکه‌های اجتماعی کانون پرورش فکری قم منتشر می‌شود.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سطح شهر قم، روستاهای استان، مراکز کانون و فضای مجازی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =