مراسم کاشت نهال در کانون مهاباد به نام فرهاد حسن‌زاده نویسنده حوزه کودک

در آخرین روز از هفته ملی کودک و با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، مراسم کاشت نهال به نام فرهاد حسن زاده نویسنده و منتقد ادبیات کودک و نوجوان در مرکز شماره ۲ کانون مهاباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در این مراسم ضمن تاکید بر اجر معنوی نویسندگی در حوزه کودک و نوجوان، کار فرهنگی برای کودکان را بسیار ارزشمند عنوان کرد.

در این مراسم که با حضور مجازی و ارتباط تصویری با فرهاد حسن زاده برگزار شد، تعدادی از آثار این نویسنده به کودکان و نوجوانان حاضر معرفی شد و حسن زاده با تعدادی از کودکان از طریق تماس تصویری صحبت کرد و هفته ملی کودک را به آن‌ها تبریک گفت.

از فرهاد حسن زاده تا کنون بیش از ۵۰ جلد کتاب به چاپ رسیده است که از جمله آن‌ها می توان به هستی، زیبا صدایم کن، بزرگترین خط‌کش دنیا، هندوانه به شرط عشق، گزیده ادبیات معاصر، آقارنگی و گربه ناقلا، دیو دیگ به سر و سرما نخوری کوتی‌کوتی اشاره کرد.

هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۰ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از ۱۶ تا ۲۲ مهر و با تکیه بر حق بهره‌مندی تمام کودکان از بازی و نشاط در سراسر کشور برنامه‌ریزی و ۲۲ مهر، هفتمین روز از هفته ملی کودک با عنوان « کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» نامگذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =