کتابخانه سیار روستایی شهرستان چاراویماق افتتاح شد

کتابخانه سیار روستایی چاراویماق در مراسمی با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان در آخرین روز از هفته ملی کودک افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این مراسم یعقوبی فرماندار، شاهی مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق، فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان حضور داشتند، علی بینش مدیر کل کانون استان افتتاح این کتابخانه سیار را هدیه کودکان و نوجوانان روستاهای شهرستان چاراویماق به مناسبت هفته ملی کودک عنوان کرد

وی با بیان اینکه پس از خرید خودرو آریسان توسط بنیاد علوی و تحویل آن به کانون مراحل تشکیل و راه‌اندازی آن با حمایت معاونت توسعه مدیریت و منابع کانون کشور توسط کانون آذربایجان شرقی صورت گرفت، از همراهی و مساعدت همه جانبه بنیاد علوی و نهاد و آبادانی و پیشرفت چاراویماق و فرمانداری این شهرستان قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری نمود با شروع فعالیت‌های این کتابخانه سال آینده شاهد مهرواره ویژه کودکان و نوجوانان تحت پوشش کتابخانه سیار روستایی چاراویماق باشیم.

دکتر یعقوبی فرماندار چاراویماق نیز با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان، توسعه این فعالیت‌ها را در کنار پروژه‌های عمرانی امری ضروری عنوان و از اقدامات ارزشمند کانون و بنیاد علوی در این زمینه تشکر نمود. 
شاهی مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت چاراویماق نیز در سخنانی از اهتمام و پیگیری‌های کانون آذربایجان شرقی و حمایت‌های فرماندار شهرستان در افتتاح این پروژه فرهنگی قدردانی کرد. 
در این مراسم که جمعی از خانواده‌ها نیز حضور داشتند کودکان شرکت کننده در مراسم به اجرای فعالیت‌های فرهنگی پرداختند. 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در حال حاضر در شهرهای تبریز، هشترود، چاراویماق، ورزقان و منطقه آزاد ارس مجموعا دارای ۶ کتابخانه سیار شهری و روستایی است. 
ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت هفته ملی کودک در استان آذربایجان شرقی که از روز جمعه ۱۶ مهر آغاز شده بود با افتتاح کتابخانه سیار روستایی چاراویماق روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =