برپایی ایستگاه فرهنگی کانون پرورش فکری قم در حرم حضرت معصومه(س)

همزمان با هفته ملی کودک و در شب شهادت امام حسن عسکری(ع)، واحد سیار کانون پرورش فکری قم با برپایی ایستگاه فرهنگی در صحن جوادالائمه(ع)، مهمان زائران کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، به همت مشاور امور بانوان و خانواده کانون پرورش فکری استان قم واحد سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری(ع) در صحن جوادالائمه(ع) حرم حضرت معصومه(س) مستقر شد و به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری پرداخت.

در این برنامه چند ساعته که با حضور حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید امیر طباطبایی دبیر هفته ملی کودک و جمعی از مربیان کانون همراه بود، استیج سیار با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برپا شد و حجت الاسلام احمد مهدی‌زاده از مجریان توانمند رسانه ملی و روحانیون فعال حوزه کودک و نوجوان، در قالب حکایت‌ها و قصه‌های کودکانه به معرفی شخصیت امام یازدهم(ع) پرداخت و برنامه‌های خلاق و مذهبی اجرا کرد که بسیاری از زائران کودک و نوجوان حرم کریمه اهل‌بیت(ع) از آن استقبال کردند.  

اجرای سرود، شعرخوانی و مداحی کودکانه از دیگر بخش‌های این برنامه بود که مورد توجه زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) قرار گرفت.

همچنین مربیان کانون نیز با برپایی ایستگاه‌های آموزش نقاشی و ساخت کاردستی، میزبان کودکان و نوجوانان بودند.

از دیگر دیگر برنامه‌های واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در صحن جوادالائمه(ع) می‌توان به برگزاری مسابقات مذهبی و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =