کد خبر: 308898
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
بازدید 316
اجرای برنامه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری قم در بوستان‌های شهر

دبیر هفته ملی کودک در استان قم از استقبال همشهریان از برنامه‌های متنوع واحد سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در بوستان‌های شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید امیر طباطبایی به فعالیت واحد سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات کانون برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در سطح بوستان‌های شهر بود.

وی به برگزاری ویژه‌برنامه «شادپیمایی عروسک‌ها» در روز جهانی کودک در بوستان علوی اشاره کرد و گفت: در این جشن کودکانه که با اجرای برنامه‌های خلاقانه حجت‌الاسلام مهدی‌زاده از روحانیون فعال در حوزه کودک و نوجوان و هنرنمایی هنرمندان عروسکی و نمایشی قم همراه بود، کودکان و نوجوانان استان استقبال چشمگیری داشتند.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم همچنین به اجرای برنامه‌های فرهنگی واحد سیار شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در جوار مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی اشاره کرد و گفت: برگزاری این برنامه نیز با آغاز اجرای سرودهای خیابانی همزمان شد و مورد استقبال قرار گرفت.

طباطبایی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های برگزار شده توسط واحد سیار شهری کانون که با استقبال چشمگیر همشهریان نیز همراه بود، می‌توان به برپایی ایستگاه فرهنگی و اجرای برنامه‌های متنوع نظیر ساخت کاردستی، آموزش نقاشی، برگزاری مسابقه و اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان در بوستان‌های بنیادی و هاشمی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین مراکز شماره ۶ و ۸ کانون نیز در بوستان‌های نرگس و مهدی نیز میزبان کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک بودند.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، هفته ملی کودک را در قم احیا کرد و نویدبخش تحولات جدیدی برای کودکان شهر بود.

طباطبایی افزود: نقش‌آفرینی بیشتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطالبه به حق چندین ساله کودکان و نوجوانان استان بود که امیدواریم با هم‌افزایی و مشارکت نهادهای اجرایی و فرهنگی استان به شکل مطلوبی تداوم داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =