امضای تفاهم‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی و آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی

همزمان با هفته ملی کودک، تفاهم نامه ای به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری، افزایش بهره‌وری واستفاده از ظرفیت‌های مشترک درراستای خدمات رسانی به کودکان با نیازهای ویژه بین کانون استان و آموزش و پرورش استثنایی به امضاء رسید.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان رضوی، درپنجمین روز ازهفته ملی کودک این تفاهم‌نامه به امضاء «اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی» و «کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی» رسید.

 ابراهیم  زره ساز مدیر کل کانون استان  به  شعار امسال هفته ملی کودک «حال خوش کودک، رنگ خوش زندگی» اشاره و گفت: خداوند متعال در کودکان با نیازهای ویژه، استعدادهای ویژه‌ای را نهفته که باید کشف شوند وهمه ما سعی خواهیم کرد به مسائل مرتبط به خودباوری، خود اندیشی، آزاد اندیشی، فعالیت ها ومهارت هایی که در امتداد زندگی این عزیزان مثمر ثمر است بپردازیم.

مدیرکل کانون در ادامه به حضور فعال اعضای با نیازهای  ویژه در فعالیت‌ها ومسابقات کانون اشاره کرد و اظهارامیدواری کرد درادامه فعالیت‌های مشترک با هم افزایی فعالیت‌های تئوری و عملی  شاهد اتفاقاتی  خوبی در جهت افزایش مهارت‌های گوناگون این کودکان باشیم.

در ادامه مهدی قاسمی پور، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی  در «جشن حال خوش کودکی» که به صورت مجازی و با حضور مربیان مراکز کانون، اعضای با نیازهایی ویژه، دانش‌آموزان معلمان مدرسه صیاد شیرازی برگزار شد، ضمن عرض تبریک ایام ماه ربیع الاول وهفته ملی کودک از تلاش همکاران کانون درخدمت رسانی به کودکان با نیازهای ویژه تشکر کرد وتصریح کرد اگر ما به  دنبال  تربیت یک انسان کامل وهمه جانبه هستیم قطع به یقین به اینکه درزمینه رشد اخلاق هنری، فرهنگی، اجتماعی و معنوی این دانش‌آموزان کارکنیم نیز، نیاز داریم

دکترقاسمی پو در ادامه براستفاده از ظرفیت‌های کانون درارتقای کیفیت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تاکید کرد و افزود: درهمین راستا ازمدیران مدارس استثانیی خواهیم خواست که ارتباط خوب و موثری رابا مراکز کانون داشته باشند.

شایان ذکر است: در این جشن بیانیه روز جهانی کودک توسط آیین آیلین فرجی عضو مرکز پنج مشهد قرائت وبرنامه‌های متنوعی در راستای تحقق اهداف شعار هفته ملی کودک اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =