کد خبر: 308951
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
بازدید 236
برگزیدگان مهرواره هنرهای نمایشی«کی‌می‌تونه؟» معرفی‌شدند

آثار برگزیده مهرواره هنری «کی‌می‌تونه؟» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان از سوی هیئت‌داوران اعلام‌شد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی‌اداره کل کانون استان گیلان،  با فراخوان این مهرواره ‌هنری درخرداد سال  ۱۴۰۰،  ۸۶ اثر به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان ارسال‌شد و هیئت داوری متشکل از: «صغری‌قامتی‌مقدم»، «مریم پُرمهر» و «احمدرضاجعفری»، ۸  اثر ارسالی را به عنوان آثار برتر و شایسته‌تقدیر معرفی‌کرد.

برهمین اساس و در بخش نمایش عروسکی، اثر «آدم‌کوچولو»، کار مشترک مبیناکوشش و مهشیدخدایاری، «دوری از کرونا» اثر ملیکا یعقوبی‌فر از شهرستان بندرانزلی و «خانم گُلی»، اثر نمایشی رادمان شافعی از شهرستان رضوانشهر، به‌عنوان آثار برتر شناخته‌شد.

«آدم‌کوچولو»،  اثر برگزیده بخش نمایش عروسکی
«دوری از کرونا»، اثر برگزیده بخش نمایش عروسکی
«خانم گُلی»، اثر برگزیده بخش نمایش عروسکی

گروه داوری هم‌چنین، «قصه شیر و روباه»، اثر هیلیا رحمتی از بندرانزلی و «تماس رادیویی» کاری از ویونا واقفی از شهرستان لاهیجان را به ترتیب در بخش‌های نمایش کاغذی و دابسمش به عنوان آثار برتر انتخاب‌کرد.

«قصه شیر و روباه»، برگزیده بخش نمایش کاغذی
«تماس رادیویی»، اثر برگزیده بخش دابسمش

نمایش‌های «آزادی»، کاری از غزاله حسن‌پور و «سروبلند سامرا»، اثر مشترک زهراقبادی، مریم صابر و تینا پورلطیفی به ترتیب از لاهیجان و چوکا  نیز عنوان آثار برگزیده بخش نمایش صحنه‌ای را به خود اختصاص‌دادند.

«آزادی»، اثر برگزیده بخش نمایش صحنه‌ای
«سروبلند سامرا»، اثر برگزیده بخش نمایش صحنه‌ای

این در حالی‌ است که اثر «بیدارشدن»، کارمشترک«نگاربابایی»، «بیتا فلاحتی» و «بهاررحیمی»  از لاهیجان نیز در همین بخش شایسته‌تقدیر اعلام‌شد.

«بیدارشدن»، اثر شایسته تقدیر بخش نمایش صحنه‌ای

شایان ذکر است، فراخوان این مهرواره به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده هنرهای نمایشی و فضای مجازی  در طرح موضوع‌های تربیتی، آموزشی و آگاهی‌بخشی به جامعه، نشاط‌بخشی به مخاطبان و همراه‌سازی هرچه‌بیش‌تر خانواده‌ها  انتشاریافت و برگزیدگان این رویداد هنری نیز با اهدای جایزه و لوح‌سپاس تجلیل‌می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =