مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی کانون از آذربایجان‌غربی کلید خورد

مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای شش قصه‌گوی راه یافته به این مرحله در ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، این مرحله از جشنواره قصه گویی به صورت آنلاین برای گروه داوری مستقر در ستاد مرکزی تهران پخش شد و قصه گویان نیز از طریق مانیتور موجود در سالن قصه گویی در برابر داوران قصه های خود را روایت کردند.

بر این اساس در بخش زنان و مردان، معصومه حیدرپور با قصه «گردوی خوشمزه» از نقده، اسرین ابراهیمی با قصه «راز گل محمدی» و چیمن حیدری با قصه «باد سام» هر دو از مهاباد و در بخش دختران و پسران مروا فرجی با قصه «پسته و هفت برادر» از ارومیه، نارین فرجی با قصه «زنگ موش‌ها» و بیتا محمدامینی با قصه «می‌خواهی دوست من باشی» هر دو از مهاباد در  مرحله منطقه‌ای حضور داشتند.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «آینده ساختنی است» شامل بخش‌های «ملی»، «بین‌الملل»، «برترین قصه‌های کشور»، «قصه زندگی من» و «پادکست» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ها و غم‌ها و ایثار و از خودگذشتگی (جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی) برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =